نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. آبان 1397 - 12:38
مسئول قرارگاه عمار گفت:خدا همه را رحمت کند و بیامرزد این دولت را ،بنده نمی توانم تحلیل درستی راجع به دروغگو بدهم بنده خیلی دروغ از این ها دیدم ،و بلکه اگر بگویی راست دیدی یا نه باید یک چراغ بردارم و بگردم ببینم این ها راست گفتند یا نه.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام مهدی طائب،مسئول قرارگاه عمار درنشست با دانشجویان و فعالین فرهنگی گچساران که درنماز خانه دانشگاه سماء این شهرستان برگزار شدبا اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،گفت:بایدتلاش کنیدکه دیدتان نسبت به مسائل از جزئی نگری بالاتر برود و از افق بالا به مسائل نگاه کنید،وقتی جامع نگر باشید بهتر می توانید تصمیم بگیریدودرادامه هم مایوس نخواهید شد اما وقتی جزئی نگر باشیدنمی توانید درست تصمیم بگیریدو درثانی هم مایوس خواهیدشد.

وی افزود:تلاش های انقلاب را سعی کنید به صورت کلی نگاه کنید از کجا شروع شد؟ هدف انقلاب چیست؟ به کجا حرکت می کند؟ و جایگاه ما در این حرکت چیست؟، که اگر به صورت کلی به این همه قضایا نگاه کنید می توانید درست برای رفتار خودتان تصمیم بگیردو دچار یاس هم نخواهید شد.

قبل از انقلاب مملکت به غارت می رفت

طائب اظهارکرد:چهل سال قبل این انقلاب پیروز شد و غرب به نفت ما نیاز داشت قبل از انقلاب 6میلیون نفت ما یغما می رفت، انقلاب پیروز شد و دستور شیطانی تبدیل به دستور انقلابی شد چرا که قبلا مملکت را غارت می کردند.

وی تصریح کرد:اگر آمریکا همان روز اول پول نفت را می داد و تحریم هم نمی کرد چه اتفاقی رخ می داد؟نهایت این بود که ما امروز بازارمان پر از جنس های آمریکایی بود ،اما آنها نفت مفت می خواستند؛حضرت آقا اخیرا هم فرمودند"که آمریکا درحال زوال است".

امام (ره) همه بازی شرق و غرب را برهم زد

مسئول قرارگاه عمار افزود:آن زمان عالم صحنه شطرنج بازی شرق و غرب بود و بازیگر هم یک نفر بود ولذا نه شرق می برد و نه غرب ،یک روز نوبت آمریکایی ها و یک روز هم شوروی ها؛اما یک بازیگر واقعی بنام حضرت امام(ره)وارد این صحنه شدچرا که مستقل بود و همه بازی را به هم زد و بعد از پیروزی انقلاب تا الان یکبار نشده است که تحلیل غربی ها درست از آب دربیاید.

برخی همچنان درپازل دشمن بازی می خورند

وی درادامه در خصوص بازی کردن برخی افراد در پازل دشمن گفت:در پازل دشمن بازی کردن نیاز به اطلاعات خاصی نیست و خودش هم مشخص است؛برخی از دوستان هم قضیه "احمدی نژاد" را مطرح می کنند اما باید گفت که شاخص حضرت آقا هستند و اگر کسی رسما حتی کمی از حضرت آقا زاویه گرفت وجودش هم باید زیرسئوال برود.

دولت باید با قدرت کارکند

طائب افزود:حضرت آقا هم نسبت به این دولت گفتند که دولت باید تا پایان بایستدو با قدرت کار کند،پس باید حمایت کرد و اگر با حرف ولی امر مسلمین جلو برویم هیچ وقت ضربه نخواهیم خورد.

نفوذی ها را می شناسیم

وی تصریح کرد:اینکه در سیستم امنیتی ما چقدر نفوذی وجود داردو چقدر اطلاعات داریم قول می دهم آقایان هم خودشان نمی داند،و دلیل این است برخی ها را می دانیم نفوذی اند ولی دارند به کارش ادامه می دهد چرا که نفوذی وقتی بفهمد همانجا ترمز می کند.

مسئول قرارگاه عمارافزود:پیامبر(ص) یک شاخص دست مسلمانان دادند و فرمودندیاعلی، اگر کسی با تو دشمن باشد منافق است و اگر کسی تو را دوست داشته باشد او نیزمومن است؛ امروز اگر می خواهید شاخص نفاق و ایمان را بفهمید هرکسی حضرت آقا را دوست دارد و حرفش را گوش می کند همان مومن است و هر کسی با رهبری مخالفت می کند همان منافق است و برای فهمیدن هم هیچ نیاز به سیستم اطلاعاتی وجودندارد.

خدا این دولت را بیامرزد

وی درادامه در پاسخ به سوالی مبنی براینکه رویکرد جدید دولت در تقابل با آمریکا از روی استکبار ستیزی است یا اجبار؟،گفت:خدا همه را رحمت کند و بیامرزد این دولت را ،بنده نمی توانم تحلیل درستی راجع به دروغگو بدهم بنده خیلی دروغ از این ها دیدم ،و بلکه اگر بگویی راست دیدی یا نه باید یک چراغ بردارم و بگردم ببینم این ها راست گفتند یا نه.

طائب تصریح کرد:برخی درانتخابات چندتا راست گفتند و چند تا هم دروغ ،اصلا از عالم سیاست بیرون بیایید و خودتان قضاوت کنید،گفت برجام درختش کاشته شده و به زودی گلابی می دهد درحالی که از همان اول می دانست هیچ خیری دربرجام نیست.

برخی هنوز به آمریکا امیدوارند

مسئول قرارگاه عمار افزود:برخی دررفتارشان یک سرسوزن هنوز که هنوز است امیدوار به آمریکا هستندکه اگر نبودند حضرت آقا نمی فرمودند که آنهایی که فکر می کنند اگر با آمریکا ارتباط بگیریم اوضاع خوب می شود که سخت در اشتباهند چرا که خود آمریکا درحال فروپاشی است.

وی درادامه در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چرا برخی از افراد نظیر هاشمی،خاتمی ، احمدی نژاد و روحانی حدود 32سال به عنوان رئیس جمهورانتخاب می شوند؟،اظهارکرد:بعد از پیامبر اکرم(ص) چه کسی انتخاب شد؟وقتی انقلاب پیروز شد بنی صدر 11میلیون رای می آورد و حسن حبیبی هم دومیلیون رای ،امروزکارکرد به نقطه ای می رسد که حبیبی شما می شودفلان شخص و بنی صدر شما هم می شود فلان شخص.

انتخابات آینده گونه ای دیگر رقم می خورد

طائب تصریح کرد:یقین بدانید انتخابات آینده شرایط به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد چرا که بصیرت مردم بالاتر رفته است و این فشاراقتصادی که الان برمردم آمده است هرکوهی بود الان ترکیده بود،مردم خیلی صبرو تحمل دارند ؛برخی ها امسال تمام تصمیمشان این بود که اربعین اتفاق نیافتد و هرکاری کردند نشد و به کوری چشمشان جمعیتی چندین میلیونی بوجود آمد و حتی افرادی که پول قرض کرده بودندو آمده بودند.

واقعا جنگیدن با اسرائیل حال می دهد

وی تصریح کرد:جمهوری اسلامی کارهای بزرگی در سوریه انجام داد امروز ارتش سوریه تا بلندی های جولان پیش رفته است و موجب حقارتی برا دشمنان انقلاب شده است،واقعا جنگیدن با اسرائیلی ها حال می دهد.

مسئول قرارگاه عمار گفت:امروز برخی ها بدنبال دوقطبی درکشور هستند و اگر یک سری امور رعایت نشوند درمقابل دشمن زمین خواهیم خورد ،به هرحال یک جاهایی هم باید به برخی ها اعتماد کرد، آنجا که راه حق را طی می کنید در فکر دفاع از خودتان نباشیدیک گوشتان در و یگ گوش دیگرتان دروازه باشد.

دراوج پیروزی هستیم

طائب اظهارکرد:بسیار امیدوار به آینده باشید چرا که دراوج پیروزی هستیم و همیشه نقطه پیروزی نقطه سختی ها است سعی کنید آنچه را که می دانید بازگو کنید و آنچه را که نمی دانید نگویید چرا که در برابر همه کلمات درآخرت ماخوذیم.

وی درادامه افزود:حرف های حضرت آقا را خوب گوش کنیم چرا که قوی ترین اطلاعات دنیا حضرت آقا هستند،همین آقای پوتین اگروقت کند هر روز به ایران می آمدند تا نزد حضرت آقا بروندو براساس این سخنرانی حضرت آقا عمل کنند.

مسئول قرارگاه عمار بیان کرد:سخنرانی حضرت آقا تصمیم آمریکا را هم عوض می کند،خانم رایس در کنگره آمریکا گفته بود که ما برنامه ای را 10سال طرح ریزی می کنیم در حالی که رهبر ایران با یک سخنرانی همه برنامه ها و نقشه های ما را به هم می ریزد.

نفس عربستان بند به آمریکاست

طائب تصریح کرد:مقام معظم رهبری از همان ده سال پیش نقش های دشمن را شناخت و همزمان با آنها کار کرد ،امروز وقتی که حضرت آقا می فرمایند آمریکا در حال زوال و افول است بنشینید و فکر کنیم درحقیقت بارمسئولیتمان چه می شود؟درحالی که عربستان نفَسش هم بند به آمریکاست.

انتهای پیام

       

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها