نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. آبان 1397 - 14:32
امام جمعه موقت گچساران گفت:پیاده‌روی اربعین می‌تواند الگویی برای تمام بشریت باشدچرا که زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام نزد مردم ارزش و قرب دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،،حجت السلام علیرضا صفایی،امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به افشاگری حضرت امام راحل علیه قانوان کاپیتولاسیون گفت:افشاگری حضرت امام(ره)علیه پذیرش قانون کاپیتولاسیون درسال 43 اتفاق افتاد و اگر این قانون را به درستی پیگیری و مطالعه کنید خواهید دیدکه رژیم ستمشاهی با این قانون چه بلای بزرگی بر سر این مملکت می آورد.

وی افزود:قانونی که درواقع تصویب کردند و نمایندگان مجلس شورای ملی تایید کردند به این معنی بود که آمریکایی ها هر طوری که می خواهند در این کشور رفتارکنند و دولت ایران حق هیچ گونه برخوردی هم با آنهانداشته باشد و در داخل دولت هم حق محاکمه آمریکایی ها را نداشته باشند که درواقع چنین قانونی نقض آشکار استقلال و حاکمیت ملی یک کشور است.

امام جمعه موقت درادامه با اشاره به سالروز شهادت دانش آموز بسیجی شهید فهمیده تصریح کرد:این دانش آموزش اهل قم و 13ساله بود ودر واقع توان برداشتن یک سلاح جنگی را هم نداشت اما به جبهه می شتابد و همراه با چند نارنجک تانک دشمن بعثی را منهدم می کند و خود شربت شهادت می نوشد.

 صفایی اظهار کرد:روز دهم آبان ماه شهادت آیت الله سیدمحمدعلی قاضی ،امام جمعه تبریز و اولین شهید محراب در سال 58است که توسط  منافقین  به شهادت رسیدند،منافقینی که جنایات بزرگی خلق کردند و انسان های شایسته و وارسته ای را از میان ما بردند.

وی گفت:این ایام مردم مظلوم یمن در آتش و خون هستند و رژیم آل سعود چند سالی است که جنایاتش را علیه این کشورمظلوم انجام می دهدو آنهم با سلاح های استکبار جهانی،حتی به محل کار مردم و حتی بازار یمن هم حمله می کنند و جنایت ها مرتکب می شوند و مردم مظلوم را به شهادت می رسانند.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:از آن طرف سازمان های حامی حقوق بشر و سازمان های بین المللی می بینند و چشم پوشی می کنند، چند سال است این ملت به خاک و خون کشیده می شوند اما هیچ نهاد بین المللی واکنشی در خصوص این جنایات سعودی هاهم نشان نمی دهند.

صفایی درادامه با اشاره به پیاده روی بزرگ اربعین تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین می‌تواند الگویی برای تمام بشریت باشدچرا که زوار اربعین نزد مردم ارزش و قرب دارند،وقتی مردم اینگونه از زوار اربعین تکریم و پذیرایی می کنند این نشان از مقام و منزلت این زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام دارد.

 

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها