نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. آبان 1397 - 11:04
چهاردهمین دوره المپیاد ورزشی شنای کارکنان سازمان تامین اجتماعی به میزبانی کهگیلیویه و بویراحمد دراستخرمجموعه ورزشی آزادی گچساران با معرفی برترین ها پایان یافت .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،این دوره از المپیاد با شرکت شناگران ۱۷ استان به میزبانی اداره کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در استخر مجموعه ورزشی آزادی شرکت نفت وگاز گچساران برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ، تیم های اداره کل درمان استان تهران و ادارات کل و مدیریت های درمان استان های اصفهان ، بوشهر ، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی ، زنجان ، سمنان ، قزوین ، قم ، کرمان ، کهگیلویه و بویراحمد ، گلستان ، گیلان ، مرکزی ، همدان و یزد حضور داشتند و باهم رقابت کردند.

این مسابقات در چهار رده سنی زیر ۳۳ سال ، ۳۴ تا ۳۸ سال ، ۳۹ تا۴۴ سال و بالای ۴۵ سال برگزار شد که در رده سنی زیر ۳۳ سال ، پوریا جلیل وند ( قزوین ) ، رامین پورباقر ( گلستان ) و محسن آقا اسماعیلی( اصفهان ) به ترتیب اول تا سوم شدند .

در رده سنی ۳۴ تا ۳۸ سال محمدرضا میرابراهیمی ( درمان تهران ) مقام اول را به دست آورد ، محمدعلی قنبری دوست ( گیلان) در جایگاه دوم ایستاد و حسین سبزکار (خراسان جنوبی) به مقام سوم دست یافت .

در رده سنی ۳۹ تا ۴۴ سال محسن عبدلی (اصفهان) در جایگاه نخست ایستاد ، آلنی مقیمی زاده ( کرمان) دوم شد و مهدی مشایخی( مرکزی) مقام سوم را از آن خود کرد .

در رده سنی بالای ۴۵ سال نیز عبدالباری معرف (بوشهر) ، ایرج عمویی (گیلان ) و سعید ابراهیم زاده ( خراسان جنوبی ) به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند .

هم چنین در بخش تیمی این مسابقات ، تیم شنای اداره کل و مدیریت درمان استان گیلان با کسب ۵۰ امتیاز مقام قهرمانی را از آن خود کرد ، تیم شنای استان اصفهان با ۴۰ امتیاز به مقام دوم دست یافت و تیم های درمان استان تهران و اداره کل و مدیریت درمان استان قزوین هر کدام با ۳۹ امتیاز به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند .

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها