نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. مهر 1397 - 7:29
امروز برخی حاشیه‌ها روی بازیکنان بومی تیم نفت وگازگچساران بیشتر اثر گذاشته و موجب کسب نتایج ضعیف کنونی در فصل جاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،از هفته پنجم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور،امروز یکشنبه و از ساعت ۱۶ تیم نفت و گاز گچساران در ورزشگاه شهدای نفت به مصاف شهدای بابلسر می رود.

این درحالی است که موتور نفتی ها هنوز آنچنان که باید روشن نشده و در چهار بازی اخیر تنها توانستند تنها 4امتیاز اندوخته کنند که این برای تیمی که قصد حضور در لیگ یک را دارد اصلا وضعیت خوبی به نظر نمی رسد.

نفت و گازگچساران در بازی قبل در خانه پاس همدان با ارائه یک بازی جسورانه و کسب یک امتیاز مقابل این تیم ریشه دار نشان داد بازی به بازی به هماهنگی و پتانسیل واقعی خود تحت هدایت "علی نیکبخت" ،سرمربی باتجربه اش نزدیک می شود.

جدای از این موارد صادق خادمی،مسئول کانون هواداران باشگاه نفت وگاز گچساران اخیرا دراظهارنظری با رسانه ها در خصوص برخی مشکلات این فصل باشگاه می گوید:یکی از دستورالعمل‌های وزیر نفت این بوده که از این پس کارکنان نفت نمی‌توانند در کنار این تیم باشند و باید از افرادی استفاده شود که هیچگونه وابستگی به وزارت نفت نداشته باشند که به همین خاطر عده‌ای که سال‌های سال هم کارمند نفت بوده و هم در کنار این تیم ارتزاق می‌کردند و امروز که دیگر پول‌های 60 تا 70 میلیون تومانی را علاوه بر حقوق خود از رهگذر حضور در کنار تیم نمی‌گیرند، اکنون برای تیم حاشیه ایجاد می‌کنند.

وی می افزاید:این حاشیه‌ها به خصوص روی بازیکنان بومی تیم نفت بیشتر اثر گذاشته و موجب کسب نتایج ضعیف کنونی در فصل جاری شده است و اگرچه سرمربی تیم کارنامه خوبی در فوتبال داردکه امیدواریم که در هفته‌های آینده با درایت وی شاهد نتایج بهتری از این تیم در لیگ دو باشیم.

خادمی در ادامه با انتقاد از بی توجهی جمعی از مسئولین استانی در خصوص باشگاه نفت و گاز تصریح می کند:چرا مدیرکل ورزش استان یک بار به خود اجازه حضور در میان بازیکنان و مجموعه تیم را نمی دهد و هیات فوتبال هر چند اکنون با سرپرستی اداره می‌شود اما تاکنون سری به تیم نزده‌اند که همه این‌ها در روحیه بازیکنان و مربیان و مجموعه اثرگذار است.

وی می گوید:به دلیل ضعف برخی مسئولان و متولیان امر مجبورشدیم تا به آقای تاجگردون مراجعه کنیم و متاسفانه زمانی به ایشان مراجعه کردیم که تیم بسته شده بودولذا امیدواریم تیم به روند خوب خود برگردد تا بتوانیم در نیم فصل با قولی که نماینده مجلس داده بازیکنان خوبی خرید شود و بتوانیم هواداران را راضی کنیم.

اگرچه نفتی های گچساران در بازی حساس امروز خود در خانه محکوم به برد هستندکه این مهم با حضور تماشاگران همیشه خونگرم گچسارانی به احتمال زیادمیسر خواهد بودامروز سکوهای ورزشگاه شهدای نفت  باید شاهد حضور کسانی باشد که عاشقانه تیم شهر خود و تنهای نماینده استان در فوتبال کشور را دوست دارند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها