نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. مهر 1397 - 9:56
فرمانده انتظامی گچساران خبرداد؛
کشف محموله قاچاق میلیاردی در گچساران
فرمانده انتظامی گچساران گفت: دو محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید محمد موسوی،فرمانده انتظامی گچساران درگفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله کالای قاچاق از یکی از استان های جنوبی به محورهای مواصلاتی استان و انتقال آن به یکی ازاستان  هایمرکزی کشور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از هماهنگی با مراجع قضائی و برقراری ایست و بازرسی موقت در محورهای مواصلاتی گچساران به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مظنون و به آن دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: راننده با بی توجهی به علائم و هشدارهای پلیس اقدام به فرار کرد که با انجام اقدامات پلیسی خودروی مورد نظر توقیف شد.

موسوی اظهار کرد: پس از بازرسی از خودرو ۱۸ هزار و ۳۰۰ عدد انواع فندک بدون هرگونه مجوز گمرکی به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال از این خودروکشف و ضبط شد.

وی ادامه داد:دریک عملیات دیگر محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از ۸۶۰ میلیون ریال نیز در این شهرستان کشف شد ومأموران انتظامی گچساران پس از هماهنگی با مرجع قضائی حین انجام تورایست و بازرسی در محور دیلم به گچساران به دو دستگاه خودروی وانت پراید مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

فرماده انتظامی گچساران اظهارکرد:از این محموله چهار دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۰هزار و ۸۱۳ قلم لوازم تحریر، ۲۸۲ ثوب پوشاک و ۱۹۲قلم لوازم بهداشتی از ۲دستگاه خودرو کشف شد.

موسوی بیان کرد: واز این محموله چهار دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۰هزار و ۸۱۳ قلم لوازم تحریر، ۲۸۲ ثوب پوشاک و ۱۹۲قلم لوازم بهداشتی از این ۲دستگاه خودرو بدون هرگونه اسناد مثبت گمرکی کشف کردند.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

از زحمات شبانه روزی شما فرمانده مومن و مقتدر و همکاران ارزشمندتان کمال تشکر را داریم،در پناه خدا سلامت باشید

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها