نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. شهريور 1397 - 22:11
عبدالرحیم رحیمی در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گچساران ضمن تاکید بر حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: در شرایط اقتصادی موجود حمایت از کالای ایرانی یکی از مهمترین راههای مقابله با تحریم است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی در جلسه  کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گچساران ضمن تاکید بر حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: در شرایط اقتصادی موجود حمایت از کالای ایرانی یکی از مهمترین راههای مقابله با تحریم است .

رحیمی با بیان این مطلب که بسیاری از تولیدات داخلی کشورمان از استاندارهای بین المللی برخوردار هستند گفت : با توجه به اینکه کیفیت بسیاری از کالاهای ایرانی در ابعاد مختلف با مشابه خارجی خود قابل رقابت و برابری و حتی بالاتر می باشد باید زمینه تحقق شعار سال را با اقدامات جهادی فرهنک سازی نمود

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان با اشاره به موقعیت استراتژیک راههای مواصلاتی گچساران و ورود و خروج کالاهای قاچاق از راههای شهرستان گفت : با تلاش مسئولین و متولیان امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشفیات قاچاق کالا در گچساران نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۱ درصد کاهش داشته است .

رحیمی  افزود: بیش از ۲۶ میلیارد و ۱۵۲ میلیون و ۹۹۹ هزار ریال کالای قاچاق در سال گذشته در این شهرستان کشف شده است و تعداد بازداشت شده گان قاچاق کالا و ارز را  ۱۹۵ نفر عنوان کرد.

فرماندار گچساران  ابراز کرد: ۸۲ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق امسال در این شهرستان متوقف شد که نسبت به مدت مشابه ۳۱ درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: ۱۲۷ هزارو ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق در سالجاری در این شهرستان کشف شد در حالی که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۷۶ هزارو ۶۰ نخ بوده است.

رحیمی  به کاهش ۱۰۰ درصدی تجهیزات ماهواره‌ای، فراورده های نفتی و پرونده‌های گمرکی بالای یک میلیارد ریالی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: گوشی تلفن همراه، انواع وسایل آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی، پوشاک از دیگر کالاهای کشف شده در این شهرستان بوده است.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها