نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. ارديبهشت 1397 - 14:24
مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران گفت:گچساران نقش ویژه‌ای در اقتصاد کشور دارد و روزانه ۶۳۰ هزار بشکه نفت، ۱۸ هزار بشکه ان جی ال و ۱۰ هزار بشکه نفتا در این شرکت تولید می شودودرراستای شعارسال همه تلاش خود را برای حمایت از سازندگان داخلی به کار می گیریم تا بتوانیم باعث اشتغال زایی شویم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هوشنگ صیدالی،مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران درگفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی درخصوص برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: نمایشگاه نفت فرصتی استثنایی و طلایی برای نشست و تعامل با سازندگان کالاهای صنعتی است.

حمایت از تولیدات داخلی درصنعت نفت

وی افزود:درطول برگزاری نمایشگاه، نشست‌هایی با حضور مشارکت کنندگان، مدیران وکارشناسان صنعت نفت، برگزار می شود که بی تردید  مدیران صنعت نفت و گاز کشور در راستای عملیاتی کردن شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» و توجه ویژه هرچه بیشتر به این الزام، رویکرد اصلی خود در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی مبتنی بر حمایت از سازندگان کالاهای داخلی صنعت نفت خواهد بود.

صیدالی درادامه تصریح کرد: تبادل نظر‌ با سازندگان داخلی و نیروهای عملیاتی و دعوت و تعامل می‌تواند بستر مناسبی برای آینده این صنعت در حمایت از کالای ایرانی را رقم بزند.

گچساران دومین تولید کننده نفت کشور

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران اظهارکرد:صنعت نفت گچساران به عنوان دومین تولید کننده نفت در کشور که نقش ویژه‌ای در اقتصاد کشور دارد همواره نگاه ویژه‌ای به حمایت از کالای ایرانی داشته و دارد .

پیشتازی صنعت نفت درحمایت از تولیدات داخلی

 وی بیان کرد: خدا را شاکریم که صنعت نفت در  حمایت از سازندگان داخلی پیشتاز بوده است و این در صنعتی که  کالاهای آن تخصصی وفنی است کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است.

حمایت از تولید ملی

صیدالی تصریح کرد: نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای همه ما یک تکلیف است که آحاد جامعه باید بدانند درشرایط فعلی با حمایت از کالای ایرانی ازتولید ملی حمایت کنند.

تحقق اقتصاد مقاومتی با حمایت از کالای ایرانی

مدیرعامل شرکت نفت وگازگچساران گفت: باید بدانیم حمایت از کالای ایرانی زمینه اشتغال، رونق گرفتن بازار و در مجموع عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی را فراهم می‌کند.

صیدالی اظهار کرد: بی تردید آینده اقتصاد کشورمان با مشارکت همگانی وحمایت از سازندگان داخلی فراهم می شود و از این‌ رو شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران برای تحقق این امر از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد.

نمایشگاه نفت و گاز فرصتی برای حمایت از کالای ایرانی

وی افزود:حمایت از سازندگان و تولید کنندگان داخلی و توانمند سازی آنها در راستای پیاده سازی اقتصاد مقاومتی، و حمایت از کالای ایرانی ضروری است و نمایشگاه های نفت و گاز فرصت خوبی برای شناسایی شرکت های توانمند است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران نمایشگاه نفت تهران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: انتظار می رود بعد از نمایشگاه با عقد قراردادهای جدید تعاملات سازنده ای با شرکت های جدید آغاز کنیم.

تولید 630هزاربشکه نفت درگچساران

صیدالی درادامه با اشاره به اهمیت راهبردی شرکت نفت و گاز گچساران به عنوان دومین شرکت تولید کننده نفت مناطق نفتخیز جنوب، گفت: روزانه ۶۳۰ هزار بشکه نفت، ۱۸ هزار بشکه ان جی ال و ۱۰ هزار بشکه نفتا در این شرکت تولید می شود.

بیشتر از سقف تعهد تولید کردیم

وی با اشاره به عملکرد این شرکت در سال گذشته، بیان کرد: سال گذشته تعهد تولید ما در دو دوره شش ماهه تعریف شده بود که موفق شدیم بیش تر از سقف تعهد تولید کنیم.

موفق به حذف نفت سوزی شدیم

صیدالی افزود: در سال ۹۶ موفق به حذف نفت سوزی شدیم تا از آلودگی محیط زیست جلوگیری شود. برای این منظور به صورت سیار فرآورش نفت را انجام دادیم.

وی با اشاره به حادثه تلخ رگ سفید در سال گذشته، گفت: در سال ۹۶ هم چنین با تکیه بر توان و دانش داخلی این شرکت نقشی مهم در مهار آتش سوزی چاه ۱۴۷ رگ سفید در زمان ۵۸ روز ایفا کرد.

صیدالی در ادامه گفت: همه تلاش خود را برای حمایت سازندگان داخلی به کار می گیریم تا بتوانیم باعث اشتغال زایی شویم.

به دلیل فرسودگی تجهیزات مشکلاتی داریم

وی اظهار کرد: ما به دلیل فرسودگی تجهیزات مشکلاتی داریم اما تلاش کرده ایم با پایش مستمر در تمام بخش ها مانند خطوط لوله این اثر را کاهش دهیم و قبل از بروز حوادث، منشا مشکلات را شناسایی و رفع کنیم.

صیدالی تاکید کرد: در شرکت نفت و گاز گچساران خطوط لوله صادراتی را به وسیله توپک هوشمند پیگ رانی شده است و هم اکنون درحال رفع مشکل در این نقاط هستیم.

گفتنی است آیین گشایش رسمی بیست‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران صبح امروز  با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت، علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، یوری سنتورین، دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی‌سی‌اف) مارتینا دالیچ، معاون نخست وزیر و وزیر اقتصاد کرواسی و شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفیران کشورهای خارجی، مدیران صنعت نفت و نمایندگان شرکت‎های بین‌المللی برگزار شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها