نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. فروردين 1397 - 18:40
تیم نفت و گازگچساران درهفته هشتم از مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور،درتقابل با میزبانش شهرداری بندرعباس به تساوی رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هفته هشتم از مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف پیگیری شد که درمهمترین دیدارها نفت و گازگچساران به مصاف شهرداری بندرعباس رفت که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی یک بریک خاتمه یافت.

دردیگر رقابت های این گروه نیز شاهین بوشهر در آبادان به مصاف پالایش نفت این شهر رفت که در پایان با پیروزی پر گل6 بریک این تیم را شکست داد تا به صورت مستقیم ( دو هفته مانده به اتمام مسابقات لیگ) به لیگ دسته اول صعود کند.

داماش در حالی که تا لحظات پایانی با نتیجه  2برصفراز میزبانش سردار بوکان عقب بود ،در واپسین ثانیه ها بازی را به تساوی کشاند تا همچنان شانس صعود از طریق پلی آف را داشته باشد تا رقابت برای حضور در پلی آف در گروه دوم تنها بین دو تیم نفت و گازگچساران با داماش گیلان ادامه داشته باشد.

نفتی های گچساران هم اکنون با کسب 14 امتیاز در رده دوم جدول بعد از شاهین شهرداری بوشهر 20امتیازی قرار دارند و داماش گیلان هم با 11امتیاز در رده سوم جدول رده بندی این رقابت ها حضور دارد.

‎گفتنی است نفت و گاز گچساران در صورت پیروزی در بازی هفته آینده مقابل شاهین بوشهر تا حدودی حضورش در مرحله پلی آف را قطعی خواهد کرد .

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها