نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. فروردين 1397 - 12:27
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دقایقی قبل از مهار آتش سوزی مجموعه 167 شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دقایقی قبل از مهار آتش سوزی مجموعه 167 شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران خبر داد.

مجموعه 167 شرکت نفت گچساران ۱ وابسته به شرکت بهره‌برداری نفت و گاز ساعتی قبل بر اثر سانحه‌ای دچار حریق شد.

مدیرعامل نفت گچساران در خصوص این حادثه تصریح کرد: پیمانکار در مجموعه در حال انجام اصلاحیه بوده است که این آتش سوزی به وقوع پیوسته است.

صیدالی با بیان اینکه دو نفر از نیروهای پیمانکار دچار سوختگی 65 و 15 درصد شده اند گفت: با حضور به موقع نیروهای عملیاتی در مجموعه ضمن مهار آتش حادثه دیدگان نیز در سریعترین زمان ممکن اعزام شدند.

وی افزود: علت حادثه در دست بررسی است دو نفر از نیروهای پیمانکار دچار سوختگی 65 و 15 درصد شده اند گفت: با حضور به موقع نیروهای عملیاتی در مجموعه ضمن مهار آتش حادثه دیدگان نیز در سریعترین زمان ممکن اعزام شدند.

 صیدالی افزود: علت حادثه در دست بررسی است و خبرهای تکمیلی منشر می شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در این حادثه، اسماعیل محبوبی،  راننده جرثقیل و امیرحسین دهقانی از نیروهای شرکت پیمانکاری خط لوله هستند که دچار حادثه شده‌اند و در حال اعزام از سوی مدیریت نفت هستند.

 مجموعه 167 شرکت نفت گچساران ۱ وابسته به شرکت بهره‌برداری نفت و گاز در منطقه آب‌شیرین  گچساران قرار گرفته است.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها