نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. فروردين 1397 - 9:08
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمدگفت:از مجموع 32 طرح ورزشی در دست اقدام گچساران، تعداد 9 طرح ورزشی عمرانی از اعتبارات اهدایی نفت هم اکنون در دست اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد تقی علوی،مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد درنشست بررسی پروژه های عمرانی گچساران گفت: از مجموع 32 طرح ورزشی در دست اقدام گچساران، تعداد 9 طرح ورزشی عمرانی از اعتبارات اهدایی نفت هم اکنون در دست اجرا است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل احداث پارک نفت با اعتباری به مبلغ 35 میلیارد ریال، کمک به مجموعه استخر ورزشی بانوان با اعتباری به مبلغ 4میلیارد ریال، کمک به احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای پاکوه، جهاد آباد، پشه‌کان، چهار بیشه، به مبلغ 20 میلیارد ریال است.

علوی اظهارکرد: احداث سالن ورزشی چند منظوره در روستای اسلام آباد با اعتباری به مبلغ 10 میلیارد ریال، احداث سالن ورزشی چند منظوره بانوان در روستاهی سرآب‌ننیز و ناصر آباد به مبلغ 20 میلیارد ریال از دیگر طرح های اهدایی وزارت نفت در حوزه ورزش است که به شهرستان گچساران تخصیص داده شده است.

علوی تصریح کرد: این پروژه ها از پیشرفت فیزیکی 10 تا 70 درصد برخوردار هستندکه  مبلغ 125 میلیارد ریال به طرح‌های ورزشی نفت اختصاص داده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از مجموع این اعتبارات از محل اهدایی نفت تاکنون 32 میلیارد و 760 میلیون ریال تخصیص داده شده و تا کنون 12 میلیارد و 752 میلیون ریال هزینه شده است.

وی در ادامه به پروژه‌های ورزشی عمرانی دیگری که اعتبارات استانی به آنها تخصیص داده شده، اظهار کرد: هم اکنون تکمیل سالن ورزشی آب شیرین گچساران به مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال، احداث مجموعه ورزشی چند منظوره پیشنهادی کارتینگ وموتور سواری و اتومبیل رانی به مبلغ 3 میلیارد ریال ، تکمیل پروژه‌های زمین‌های چمن مصنوعی در سطح شهرستان با اعتبار 7 میلیارد ریال،از پروژه های دردست اقدام است.

علوی افزود: احداث زمین‌های چمن مصنوعی در سطح شهرستان با اعتبار تخصیص یافته به مبلغ 16 میلیارد و 352 میلیون ریال، تکمیل مجموعه ورزشی تختی گچساران با اعتباری به مبلغ 8 میلیارد و 873 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های در دست اقدام است که اعتبارات استانی به این پروژه‌ها تخصیص داده شده است.

علوی در ادامه به دیگر پروژه‌ها که از محل اعتبارات استانی تامین اعتبار شده است، اشاره کرد و گفت: تکمیل سالن ورزشی باباکلان به مبلغ 5 میلیارد و 550میلیون ریال، تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی گچساران به مبلغ 14 میلیارد و 988میلیون ریال، تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشی شهید بشارت به مبلغ 4 میلیارد ریال، تکمیل مجموعه ورزشی شماره 4 و 3 به مبلغ 10 میلیارد و 40میلیون ریال از جمله این پروزه هاست.

وی درادامه گفت: احداث خوابگاه ورزشی به مبلغ 2 میلیارد و 200 میلیون ریال، تکمیل زمین ورزشی مظفر آباد به مبلغ یک1 میلیارد و 200 میلیون ریال و تکمیل مجموعه ورزشی شهید افراز به مبلغ 5 میلیارد ریال و همچنین احداث خانه جوان گچساران به مبلغ 9 میلیارد ریال از جمله پروژه‌های در دست اقدام اداره ورزش و جوانان گچساران که جز اولویت کاری این اداره برای اتمام پروژه‌ها در سالجاری خواهد بود.

علوی در ادامه با اشاره به پروژه‌هایی که از محل اعتبارات استانی تامین اعتبار می‌شود، بیان کرد: از مجموع 14 پروژه عمرانی ورزشی در دست اقدام، پروژه تکمیل سالن ورزشی آب شیرین، تکمیل مجموعه ورزشی تختی، تکمیل سالن ورزشی باباکلان، تکمیل مجموعه ورزشی شهید بشارت و تکمیل زمین ورزشی در روستای مظفرآباد فعالیت عمرانی ورزشی صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش وجوانان کهگیلویه و بویراحمدتصریح کرد:مبلغ 85 میلیارد و 203میلیون ریال به این طرح های استانی ورزش گچساران اختصاص داده شده که تا کنون مبلغ 40 میلیارد و518 میلیون ریال تخصیص یافته که از این میزان سه میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه شده است واین پروژه‌ها از پیشرفت فیزیکی 30 الی 100 درصد برخوردار هستند.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

وقتی این همه هزینه بشه ولی وقت واگزاری بدون مزایده به افراد خاص داده بشه و چیزی شبیه سلطه چند نفر بر اماکن ورزشی اتفاق بیافته که با هر قیمتی دلشون بخواد به مردم بدن انگار نبودشون درد کمتری داره مزایده با ترک تشریفات روش جدید واگزاری اماکن ورزشی گچساران هستش که ابداع و نبوغش توسط وقایان علوی عبدالخانی اومده

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها