نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. فروردين 1397 - 7:30
فرماندارگچساران گفت:در حال حاضر تعداد 360 پروژه عمرانی در بخش مختلف دراین شهرستان در دست اجرا است که اولویت اصلی مسئولان شهرستانی در سالجاری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و پیگیری مطالبات پیمانکاران در سال های گذشته خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی،فرماندارگچساران درنشست بررسی پروژه های عمرانی این شهرستان با اشاره به چهار ماهه پایانی سال مالی گفت: امید است تا پایان سال مالی دیگر اعتبارات تخصیص داده شده از محل اعتبارات نفت، استانی و ملی جذب شود.

وی افزود:در سال 96- 97 مبلغ 150 میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی برا ی این شهرستان تخصیص داده شدکه تاکنون 42 درصد این اعتبارات جذب شده است.

رحیمی تصریح کرد:در سال گذشته اعتبارات تخصیص داده شده در حوزه اعتبارات استانی و 2 درصد نفت 2.5 برابر شده است و این اعتبارات نسبت به سال 95 افزایش دو برابری داشته است.

فرماندار گچساران در ادامه افزود: در حال حاضر تعداد 360 پروژه عمرانی در بخش کشاورزی، آب، برق، احداث جاده، احداث مجتمع‌های تفریحی، فرهنگی و ورزشی، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان در این شهرستان در دست اجرا است.

وی اظهارکرد: با جذب 42 درصد اعتبارات تاکنون پروژه‌های عمرانی در شهرستان از پیشرفت خوبی برخوردار بوده اندکه امید است با جذب دیگر اعتبارات در چهارماهه پایانی سال مالی این پروژه‌ها به اتمام برسد.

رحیمی افزود: اولویت برنامه مسئولان شهرستانی در سالجاری به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام و پیگیری مطالبات پیمانکاران در سال های گذشته در سالجاری خواهد بود.

وی افزود: مهمترین طرح‌های در دست اجرای این شهرستان می‌توان به بهسازی و تعریض جاده بی‌بی حکیمه، باباکلان به گچساران و جاده پازنان، احداث روشنایی در جاده‌ها، احداث مراکز بهداشتی در بخش روستایی، تکمیل پروژه ساختمان پردیس هنری، تکمیل مصلی و احداث پارکینگ چندین طبقه نام برد.

فرماندار گچساران درادامه گفت:بر اساس نیاز شهرستان بعد از اتمام پایان سال مالی پروژه‌های جدیدی تعریف خواهد شدو تکمیل و افتتاح طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های مهم کاری مسئولان شهرستانی در سال ۹۷ است.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها