نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. فروردين 1397 - 23:05
مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران جهت بررسی مشکلات و معظلات کارکنان و پروژه های عملیاتی به همراه جمعی از مدیران این شرکت به منطقه نفتی پازنان این شهرستان رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هوشنگ صیدالی، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران جهت بازدید میدانی و عملیاتی وبررسی مشکلات و معظلات کارکنان ونیز  پروژه های عملیاتی به همراه جمعی از مدیران این شرکت به منطقه نفتی پازنان 2 رفت.

صیدالی و هیئت همراه با حضور جداگانه در واحدهای عملیاتی ازجمله NGL ، بهره برداری ، نمکزدایی ، منطقه تفکیک ، تقویت فشار، شیمیایی، تعمیرات ، ایمنی آن منطقه ضمن حضور در تاسیسات و بررسی روند عملیات از نزدیک با تمامی کارکنان آن واحدها دیدار و با رصد مشکلات و معظلات آنها،دستور پیگیری های لازم را صادر کرد.

یکی از مشکلات اصلی کارکنان پازنان ۲ پروژه مهمانسرای این منطقه بود که چندسالی بود برزمین مانده بود و صیدالی با حضور براین پروژه از نزدیک از وضعیت فیزیکی و پیشرفت آن دیدن کرد و دستور تکمیل ، احداث آن را صادر که در مدت زمانی مشخص در اختیار کارکنان این منطقه قرار خواهد گرفت.

 مدیرعامل شرکت نفت و گازگچساران  و مدیران عملیاتی درپایان با برگزاری جلسه ای در پازنان ۲ مشکلات مورد نظر را مطرح و تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها