نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. فروردين 1397 - 23:51
راننده خودوری حمل زباله شهرداری گچساران که درحرکتی عجیب اقدام به تخلیه زباله در جلوی درب ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرکرده بود ،بازداشت شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مسعود ظفری،شهردار گچساران در واکنش به این اقدام گفت:راننده خودروی حمل زباله براثر خستگی ناشی از توقیف ۴ دستگاه خودروی حمل زباله بصورت اشتباه مقداری از زباله های بکارگیری شده را در جلو درب راهنمایی و رانندگی تخلیه کرده است .

وی افزود: پس از آنكه دریوم جاری برای چهار خودروهاي حمل زباله ما مشکلی بوجود آمده بود راننده تنها خودرو حمل زباله نسبت به بارگیری زباله های حد فاصله ترمینال و راهنمایی و رانندگی اقدام نموده که بر اثر خستگی بصورت اشتباهی مقداری از زباله ها روبروی درب ورودی پلیس راهنمایی و رانندگی این شهر تخلیه شده که سریعا راننده متوجه اشتباه خود شده و از تخلیه کامل جلوگیری نموده است .

شهردار گچساران گفت:با اين راننده برخورد خواهد شد و به مراجع قضايي معرفي خواهد شد،اینجاب رسما از فرماندهی نیروی انتظامی و فرماندهی راهنمایی و رانندگی و کلیه پرسنل خدوم نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی که همواره یار یاور مردم و شهرداری بودند بخاطر این اقدام راننده شهرداری عذر خواهی می کنیم.

سرهنگ سید محمد موسوی ،فرمانده انتظامی گچساران نیز درادامه با اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی حمل زباله گفت: راننده یکی از آن دو خودرو، زباله های خودرو را مقابل درب اداره پلیس راهنمایی و رانندگی گچساران تخلیه کرده بود که توقیف این خودرو به دلیل تردد بدون پلاک در سطح شهر بوده و پلیس راهنمایی و رانندگی بر حسب وظیفه قانونی خود، اقدام به توقیف این خودرو کرد.

وی افزود: این خودروی حمل زباله فاقد پلاک، پس از توقیف، به پارکینگ انتقال داده شد واقدام راننده این خودرو در ریختن زباله مقابل درب پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان اقدامی ناشایست بوده ولی اقدام مآمور نیروی انتظامی در توقیف این خودرو کاملآ قانونی و به دلیل نداشتن پلاک صورت گرفته است.

موسوی تصریح کرد:قانون حقوق شهروندی برای همگان یکسان است و اداری بودن این خودرو دلیلی بر عدم اعمال قانون نیست و هر دو خودروی شهرداری به دلیل نداشتن پلاک و تردد در سطح شهر، تا انجام مراحل قانونی توقیف خواهد بود.

وی اظهارکرد:راننده این خودرو به دلیل اقدام غیر قانونی خود در بازداشت به سر می برد.

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها