نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. فروردين 1397 - 8:41
شهردار گچساران گفت:در روزهای معمولی سال روزانه ۷۴ تن پسماند در این شهر تولید می شود که هم اکنون تولید پسماند در شهر گچساران به ۱۲۴تن رسید که نسبت به روزهای عادی ۵۰ تن افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مسعود ظفری ،شهردار گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیل با اشاره به حضور جمع زیادی از مسافران و گرشگران در این شهرستان گفت: این مسئله سبب افزایش تولید زباله به طور روزانه شده است.

وی با بیان اینکه نظافت شهری به عنوان وظیفه در دستور کار شهرداری قرار دارد، اظهار کرد: موضوع فرهنگ‌ سازی در اولویت نخست کارها و برنامه ها قرار دارد.

ظفری تصریح کرد: در این راستا کار توزیع کیسه های زباله مخصوص خودروها درایام نوروز را آغاز کردیم تا مسافران به جای رها کردن پسماندها در جاده ها، معابر و خیابان ها، زباله های خود را در این کیسه ها جمع آوری کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری با استفاده از ماشین آلات مکانیزه و مخازن جمع آوری زباله سعی در افزایش بهداشت را دارد تصریح کرد : سه دستگاه خودرو ویژه حمل پسماند در این ایام به خودروهای حمل زباله شهر گچساران افزوده شد و این در حالی است که ۲۰ دستگاه خودرو جمع آوری پسماند زباله در این شهر وجود دارد.

شهردارگچساران تصریح کرد: در تمامی پارک ها و محل های اسکان گردشگران و مسافران مخزن زباله نصب شده است.

ظفری گفت: در تعطیلات نوروزی رفتگران در سه شیفت کار جمع آوری زباله های سطح شهر را انجام دادند.

شهردار گچساران ادامه داد: تلاش رفتگران برای پاکیزه نگاه داشتن فضای شهر در این ایام ستودنی است.

وی کاهش تولید زباله، اصلاح الگوی مصرف و استفاده مجدد از بسیاری کالاها را برای ساماندهی وضعیت زباله در کشور مهم برشمرد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها