نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. فروردين 1397 - 7:55
سرمربی نفت و گازگچساران گفت:هر هفته نتایج به گونه ای رقم می خورد که اصلا نمی توان پیش بینی کرد کدام تیم ها مدعی صعود هستند ، با تمام توان در دیدارهای آینده به مصاف حریفان می رویم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،بهمن فرازمند، سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی درخصوص پیروزی تیمش برابر سردار بوکان گفت :بازی دو نیمه متفاوت داشت با توجه به اینکه قبلا دو بازی باهم انجام داده بودیم هر دو تیم شناخت خوبی از هم داشتند.

وی افزود:تیم سرداربوکان نسبت به تیم ما که محکوم به برد بود استرس کمتری داشت، از نتیجه بدست آمده راضی هستم ولی از عملکرد بازیکنان راضی نیستم .

فرازمند در ادامه بیان کرد: هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند،  هم ما و هم بوکانی ها  برای پیروزی تا آخرین لحظه جنگیدند ، تیم ما از فرصت های بدست آمده بهتر استفاده کرد و در هر صورت به سه امتیاز بازی دست یافتیم .

سرمربی نفت و گازگچساران تصریح کرد: سرداربوکان تیم جوان و قدرتمندی بود،کادرفنی این تیم انصافا بادانش و کاربلد هستند که در راس این این تیم پیروز قربانی قرار دارد ، به این مربی جوان و هواداران بوکان به خاطر اینکه با دست خالی توانسته اند این تیم را به این مرحله برسانند و چنین بازی زیبایی را ارائه كنند تبریک عرض می کنم .

فرازمند اظهار کرد: برای تیم خوب سرداربوکان،هواداران پرشمار و مهمان نواز این تیم در دیدارهای آینده آرزوی موفقیت دارم و مطمئن هستم در دیدارهای پیش رو به عنوان یک تیم مدعی به مصاف حریفان می روند .

وی ادامه داد: هرهفته نتایج به گونه ای رقم می خورد که اصلا نمی توان پیش بینی کرد کدام تیم ها مدعی صعود هستند ، با تمام توان در دیدارهای آینده به مصاف حریفان می رویم ، خدا را شاکرم که تعویض هایی که انجام دادیم مثمرثمر بود و شرایط به سود ما تغییر کرد و بازیکن تعویضی توانست با گل خود شادی را به ورزشگاه هدیه کند .

فرازمند گفت: از هواداران تشکر ویژه دارم ، در روزی که از لحاظ فنی خوب نبودیم به کمک این عزیزان سه امتیاز با ارزش را کسب کردیم ،انتظاری که از هواداران دارم این است که در دیدارهای حساس آینده با حضور پررنگ خود تا پایان نود دقیقه با صبر و حوصله به تشویق تیم بپردازند ، هواداران صبور باشند ،انشاءلله امتیازات از دست رفته در برابر داماش را جبران خواهیم کرد .

گفتنی است در چارچوب رقابت های هفته پنجم از مرحله نهایی مسابقات لیگ دو فوتبال کشور تیم های نفت و گاز گچساران وسردار بوکان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود نفتی های میزبان  به پایان رسید .

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها