نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. اسفند 1396 - 13:56
امام جمعه گچساران گفت: همه استان های همجوار ما قطار و ریل دارند و تنها استانی که دراین محدود از خط ریل و راه آهن محروم است کهگیلویه و بویراحمد است و به دلیل اینکه مردم ما ماخوذ به حیا هستند کمتر مورد توجه قرار می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرمایشات رهبرانقلاب دردیدار نمایندگان مجلس خبرنگان گفت:آقا فرمودند:"برخی به مبارزه سخت و جنگ دشوار سیاسی،اقتصادی،اجتماعی ،فرهنگی و امنیتی ایران با هجوم همه جانبه دشمن معترضند".

حکومت دینی دشمنان را به جنگ می کشاند

وی افزود:مقام معظم رهبری درادامه بیان فرمودند:"برخی به این مبارزه معترضند و فکر می کنند جمهوری اسلامی این جنگ را شروع کرده است اما این تصور به نوعی غلط است چرا که نفس وجود جمهوری اسلامی و حکومت دینی دشمنان را به جنگ و هجوم می کشاند.

پیروی ملت و دولت از منصب ولایت

امام جمعه گچساران درادامه اظهارکرد:لازم است همه مردم ،دولت و ملت همه دست به دست هم بدهیم و مثل همیشه که بحمدالله دشمن درهمه زمینه ها تلاش های خودش را انجام داد ولی شکست خوردند ،تلاش کنیم با اتحاد، منسجم ، صادق و مطیع منصب و جایگاه ولایت به پیش برویم.

حجازی درادامه با اشاره به فرارسیدن سال نو گفت:پیشاپیش سال جدید را به همه ایرانیان و مسلمین تبریک عرض می کنم ، امسال روز عید نوروز مصادف است با شهادت جانسوز امام هادی علیه السلام و از خداوند متعال مسئلت دارم که این سال را برهمه شما مبارک گرداند و به همه توفیق دهدکه زیرچترولایت و محبت اهل بیت علیهم السلام سرفراز باشیم.

ناامیدی دشمنان از حضور با بصیرت ملت

خطیب جمعه گچساران درادامه به اتفاقات و حوادث سال 96تصریح کرد:سال 96حوادث تلخ و شیرینی  داشت که حوادث شیرین حضور مقتدرانه ملت بصیرایران اسلامی درمقابل دشمن و درهرعرصه ای که وارد شد دشمن را ناامید کرد من جمله دریوم الله 9دی ، 22بهمن و اظهار وجود درمقابل اغتشاشگران.

ایران به جهان امنیت داد

وی افزود:شیرینی بسیار لذت بخش دیگری که دراین سال رقم خورد بحمدالله ایران به جهان امنیت داد،درحالی که گروهک تروریستی داعش جهان را ناامن کرده بود اما با عنایت خداوند و لطف امام زمان(عج) و با ولایت و رهبری جانشین امام زمان(عج) و با خون شهدای مدافع حرم دشمنانی که به تمام معنا از داعش حمایت می کردند، شکست خوردند.

حجازی ادامه دارد:تلخی ها هم دراین سال رقم خورد از جمله بحث کشتی سانچی و قطار و دیگر اتفاقات ،اما دراستان ما سقوط پرواز تهران -یاسوج بود که استانمان را غرق اندوه و ماتم کرد باز هم علو درجات جاباختگان این سانحه هوایی را از خداوند منان مسئلت دارم.

درکشور عدالت رعایت شود

امام جمعه گچساران اظهارکرد:امیدوارم خداوند به مسئولین ذیربط توفیق دهد که درکشور عدالت رعایت شود ، استان ما هم مردمانی مسلمان و مومنی دارد و دردوران جنگ تحمیلی نسبت به جمعیت بیشترین حضور را دردوران دفاع مقدس داشته است و نسبت به جمعیت شهدای استان ما از همه جا بیشترند.

وضعیت فرودگاه استان رضایت بخش نیست

وی ادامه داد:لذا توقع داریم به این استان توجه ویژه ای شود بحث فرودگاه مرکز استان اصلا رضایت بخش نیست و ما گله مندیم ،ان شاءالله مسئولین توجه کنند و وزیرمحترمی که دوباره از مجلس رای گرفت امیدوارم استیناف به خرج دهد و به اول بازگردد و به فرض اینکه تازه شروع کرده است و توجه خاصی به استان ما،هم به راه های استان  و هم به فرودگاه استان که مشکلاتی بسیاری دارد شود.

استانی محروم از خط راه آهن

حجازی افزود:دربحث ریلی به استان ما باید توجه کنند، همه استان های همجوار ما قطار و ریل دارند و تنها استانی که دراین محدود از خط ریل و راه آهن محروم است کهگیلویه و بویراحمد است و به دلیل اینکه مردم ما ماخوذ به حیا هستند کمتر مورد توجه قرار می گیرند.

آقایان وزیرنفرین اثرش زیاد است

وی تصریح کرد:انتظار داریم وزرای محترم و این چند وزیراستیضاح شده ای که باز مورد تفقد نماینگان مجلس قرار گرفته اند به استان ما توجه کنند و بدانند دعا اثرش زیاد است و خدای ناکرده نفرین هم اثرش زیاد است و کاری کنند دعای مردم بدرقه راهشان شود.

ما بیشتر می توانیم دادبزنیم

حجازی اظهارکرد:این سانحه هوایی بسیار غم انگیز بود نه تنها استان ما بلکه کشور را متاثر کرد  و امیدوارم درس عبرتی شود و مسئولان توجه بیشتری به این موراد داشته باشند و از این به بعد به این استان توجه بیشتری شود که اگر قرار باشد کسی داد بزند ما بیشتر می توانیم دادبزنیم ولی ما می خواهیم منطقی ،برادرانه و با رافت و محبت به وظیفه تان دراین استان عمل کنید.

خطیب جمعه گچساران ادامه داد:نکته دیگر نیز تصادف اتوبوس زائران حرم رضوی بود که به امام رضاعلیه اسلام  ملحق شدند که به خانواده های این عزیزان صبرو اجر عنایت فرماید و به مجروحین نیزشفای عاجل عنایت فرماید.

وی درادامه با اشاره به روز ملی شدن صنعت نفت گفت:این روز را به همه عزیزانی که درصنعت نفت خدمت می کنند تبریک عرض می کنم و ان شاء الله خداوند به این عزیزان توفیق دهد که بتواننددراین رگ حیایت مملکت موفق تر باشد و خدمات بیشتری به ملت داشته باشند.

گچساران درزیرزمین غنی و در روی زمین فقر

حجازی افزود: امیدوارم همین رگ حیاتی را وزرای ما باز بلد باشند که کجا قرار دارد! درحالی که گچساران درزیرزمین غنی است و در روی زمین فقر،و امیدوارم بخشی از غنای زیرزمین را اختصاص به فقرروی زمین بدهند تا فقرزدایی بشود.

خطیب جمعه گچساران با اشاره به اخراج نیروهای حراست شرکت نفت گچساران اظهارکرد:برخی از جوانان عزیزاین شهر به دلیلی درشرکت نفت و گاز گچساران به کار گرفته شدند و بعد از مدتی عذرشان را خواستند،به هرحال این افراد و خانواده هایشان نگرانند و به هرحال چون درفشارند اعتراض دارند.

با بازداشت مشکلات جوانان حل نمی شود

وی افزود:این جوانان بعضا فریادها و اعتراضاتی هم دارند که بعد برخوردهای دیگری با آنها می شود که به نظر می رسد بایداین برخوردها نرم تر و منطقی باشد،جوان هستند و بیکار و مشکلاتی دارند و تلاش شود مشکلاتشان حل شود که با بازداشت و برخورد و این موارد کار صحیح نیست و مشکلات حل نمی شود.

حجازی گفت:ان شاءالله باز تلاش کنید مشکلات این جوانان و بقیه جوانان شهر را حل نمایید که بدانید دعای آنها اثر خواهد داشت و شما سرفراز خواهید شد با دعای خانواده های گرفتار و نیازمند.

قدردانی از نیروی انتظامی

امام جمعه گچساران درادامه گفت:از همین جا از برادران سرفراز نیروی انتظامی شهرستان که همراه با دستگاه قضایی ما حافظ امنیت شهرستان هستند تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام  

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها