نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. اسفند 1396 - 7:48
صبح امروز حکم اعدام دو برادری که باهم مرتکب قتل طلافروشان گچسارانی شده بودند پس از طی مراحل محاکمه و با تایید دیوان عالی کشور درملاعام،اجراشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سارقان مسلحی که در شهریوماه امسال با حمله به یک طلافروشی در گچساران اقدام به سرقت و قتل کرده بودند صبح امروز درمحل وقوع قتل(خیابان بلادیان) و درملاعام به دارمجازات آویخته شدند.

در سرقت مسلحانه از طلافروشی باب الحواحج گچساران که در ۶ شهریورماه امسال رخ داد دو نفر از مالکان طلافروشی(مرحوم قدم خیر و پسرش) به قتل رسیدند و یک نفر دیگر از فرزندان مرحوم نیز زخمی شد و چندکیلو گرم طلا نیز به سرقت رفت.

پس از وقوع این حادثه شناسایی عوامل در دستور کار گرفت و تیمی متشکل از پلیس آگاهی و اطلاعات استان و فرماندهی انتظامی گچساران برای شناسای و دستگیری سارقان تشکیل شد.

بعد از مدتی در یکی از استان‌های همجوار یکی از عوامل که قصد فروش مقداری طلا را داشت، دستگیر شد.دو سارق اصلی که قصد داشتند مقداری از طلا‌ها را برای فروش به یکی از استان‌های همجوار ببرندنیز در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در مسیر شناسایی و دستگیر شدند.

سارقان اصلی که دو برادر بودند به همراه یک قبضه اسلحه کلاشینکف که در سرقت استفاده کرده بودند دستگیر و در اختیار پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفتند ومحل اختفاء مقداری از طلا‌ها را که سارقان در زیر خاک پنهان کرده بودند نیز توسط پلیس کشف شد.

گفتنی است کارآگاهان پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد پس از نزدیک به سه ماه تلاش، موفق شدند سارقان طلافروشی در خیابان بلادیان گچساران را در عصر چهارشنبه 15آذرماه امسال در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند. 

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها