نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. اسفند 1396 - 14:34
مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:اگر مسئولان نظامی، سیاسی و اقتصادی کشور به این دستاوردهای انقلاب اسلامی که همه از صداقت، درستکاری، مردانگی و شجاعت رزمندگان اسلام است، عمل کنند تمام مردم دنیا به حرف ما گوش خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردارخسروعروج، مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران دریادواره 360شهید گچساران اظهار کرد: در حال حاضر دنیا متحیر است، بیش از یک هزار حمله به کشور ایران شده اما دشمنان ناکام مانده‌اند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا گفت: ما با جماعتی در عالم روبرو هستیم که عقیده انفرادی دارند نسبت به این دنیا و آن دنیا و بعد این امر اختیار است.

تاسی انقلاب از مکتب اسلام

عروج گفت:این انقلاب با قائم به خون بودن خود در ادامه راه اهل ‏بیت علیهم السلام و نهضت امام حسین علیه السلام قرار گرفته و همواره با تاسی از مکتب اسلام گام برداشته است‎.

از خود گذشتگی و راستگویی ویژگی رزمندگان

وی افزود:در میادین جنگ سه ویژگی رزمندگان همت و مردانگی دینی در جنگ ظاهری، از خود گذشتگی و راستگویی در زندگی ‏جهادی این  برای رسیدن آنان به سر منزل مقصود جاری بود، از 240 هزار شهید تعداد 180هزار شهید دارای وصیت نامه هستند که در این وصیت‌نامه‌ها آمده است که امام(ره) از آنها رضایت دارد یا که خیر.

عروج اظهارکرد: این یک شعوری بالاتر از شعور انسانی است که شهیدان ما داشته‌اند و دشمنان بیش از یک هزار بار به ایران حمله می‌کنند اما به نتیجه‌ای نمی‌رسند و امام (ره) دردیداری با رزمندگان اسلام فرمودند که ای رزمندگان رمز پیروزی شما در کجا است؟ که امام می‌فرمایند رمز پیروزی شما در آن جایی است که به همدیگر رحم می‌کنید.

ضرورت ایمان و شجاعت مقابل دشمنان

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: ما با داشتن دین ،اعتقاد ،شجاعت و دلیری در مقابل  دشمنان، صد برابر هستیم ، فرمانده‌ای در آن زمان که خرمشهر در حال سقوط بود گریه می‌کرد و اشک چشم خود را به زمین می‌ ریخت و می‌گفت ما برمی‌گردیم به اینجا و نتیجه آن هم شد که نگذاشتند یک ذره از خاک میهن اسلامی به دشمنان داده شود،این صداقت و داشتن ایمان قوی و شجاعت شهداء موجب شده که به آنان معصومین نسبی بگویند.

یک سوم اخبار جهان مربوط به ایران است

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه افزود:یک سوم اخبار جهان را اگر گوش فرا دهیم همه مربوط به ایران است و هفته‌ای یک الی دوبار موضوع آنها در مورد انقلاب و پیروزی انقلاب اسلامی است،ما هر چه از این یادواره‌های شهداء برگزار کنیم دستاورد بهتری برای جامعه خواهد داشت.

خدمتگذاری رمز پیروزی و موفقیت انقلاب 

عروج افزود:رمز پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی در خدمتگذاری و تبعیت از ولایت فقیه است و هر چقدر بتوانیم به مردم کشور خدمت کنیم، بدرفتاری خداوند با ما کمتر است.

مشاورعالی فرماده کل سپاه پاسداران اظهار کرد:اگر مسئولان نظامی، سیاسی و اقتصادی کشور به این دستاوردهای انقلاب اسلامی که همه از صداقت، درستکاری، مردانگی و شجاعت رزمندگان اسلام  است، عمل کنند تمام مردم دنیا به حرف ما گوش خواهند داد.

تبعیت از رهبری درراس همه امور

عروج ادامه داد:اگر این عوامل نباشند تمام دنیا با تمام ابزار خود با ایران اسلامی در حال نبرد و درگیری است ما هم از راهی می‌توانیم استفاده کنیم که عوامل ظاهره و غیره به ما کمک و امداد برسانند که امداد غیبی دست خداوند است و هر چه قدر ما با خداوند خوش رفتاری کنیم در این عالم موفق هستیم و در راس تمام این امور تبعیت از رهبری است.

برکت این ملت را مدیون شهداء هستیم

وی تصریح کرد:امروز اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهداست و برای حفظ این اقتدارو عبور از مشکلات باید فرهنگ شهادت در جامعه نهادینه شود چرا که ماهیت زیربنایی و سرچشمه های پر از پیروزی و برکت این ملت را مدیون شهدای والا مقام هستیم.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها