نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. اسفند 1396 - 14:25
رئیس تعاون، کار و امور اجتماعی گچساران گفت:مطمئن هستم این حمله بخاطر پست ،مقام و منصب اتفاق افتاده است، خیلی ها دوست دارند بنده نباشم وحاضرند دست به هرکار ناشایستی بزنند تا به این پست ها برسند و باید توجه داشت که سینه چاک و تشنه قدرت و منصب دراین شهربسیار وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،بیژن مهدی پور، رئیس تعاون، کار و امور اجتماعی گچساران در گفت و گوی اختصاصی با این پایگاه خبری تحلیلی درخصوص این ماجرا گفت:امروز صبح بعد از اینکه فرزندم را در محل دبستان شهدای صنعت نفت(کوی شهید پرهون) پیاده کردم در حین بازگشت به محل کار بودم که متوجه شدم سه نفر درکنار خیابان نزدیک مدرسه با یک خودروی پژو پارس، سفید رنگ و بدون پلاک ایستاده اند.

وی افزود:درهمین لحظه این 3نفر که سر و صورتشان را پوشانده بودند از خودرو پیاده شدند و شروع به سنگ اندازی به سمت بنده کردند،در این هنگام دیگر چاره ای نداشتم فقط دستم را به روی سرم و پایم را بروی گاز گذاشتم تا سریع تراز صحنه دور شوم.

یکی از دنده هایم ترک برداشته

مهدی پور تصریح کرد:سنگی به جام جلویی ماشینم برخورد کرد و شکست و شیشه سمت شاگرد هم خرد شد و سنگی هم به پهلویم اصابت کرد ،این اتفاق درکمترین زمان ممکن روی داد و ضاربین هم به سرعت صحنه را ترک کردند و متواری شدند.

وی ادامه داد:بعد از دقایقی وقتی به مراکز درمانی مراجعه کردم با سی تی اسکن مشخص شد که یکی از دنده هایم ترک برداشته و ریه ام را زخمی کرده است.

دفاع از حقوق کارگران، تنها دلخوشی ام دراداره کار

رئیس تعاون، کار و امور اجتماعی گچساران گفت:برخی می گفتند شایداین حمله از سوی عده ای از کارگران معترض باشداما بنده یقین دارم که این ماجرا از سوی کارگران نیست چون به هرحال دراین مدت بنده همیشه مدافع حق و حقوق کارگران بوده و خواهم بود و تنها دلخوشی ام در اداره کارگچساران دفاع از حقوق کارگران بوده و هست.

ضرب و شتم بخاطر پست و مقام

وی تصریح کرد:مطمئن هستم این حمله بخاطر پست ،مقام و منصب اتفاق افتاده است چرا که خیلی ها دوست دارند بنده نباشم وحاضرند دست به هرکار ناشایستی بزنند تا به این پُست ها برسند و باید توجه داشت که سینه چاک ، تشنه قدرت و منصب بسیاردراین شهر وجود دارد.

انتهای پیام

 

دیدگاه‌ها

مهدي پور برادر شهيدي كه خدا وكيلي و به گواه صدها نفر انساني بي حاشيه و مردم دار كه احترام مردم و ارباب رجوع را بر هرچيزي ترجيح ميداد.خدا لعنت كند چنين افرادي كه حاضرند دست به هر كاري بزنند

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها