نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. اسفند 1396 - 16:00
مدیرکل پزشکی قانونی استان نیز گفت: نمونه برداری از بقایای پیکر جانباختگان در پزشکی قانونی به اتمام رسیده است و به محض انتقال سایر اجساد نیز عملیات شناسایی و علت مرگ فورا انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،به نقل از ایل بانو، وفایی مقدم مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: متاسفانه به دلیل بارش شدی دبرف شرایط بسیارخطر آفرین شده است و عملیات متوقف شده است الان نیز گروه هایی که در دامنه ها بودند فراخون شدند که به قرارگاه برگردند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان نیز گفت:  نمونه برداری از بقایای پیکر جانباختگان در پزشکی قانونی به اتمام رسیده است و به محض انتقال سایر اجساد نیز عملیات شناسایی و علت مرگ فورا انجام می شود.

کامروز امینی تصریح کرد: 40 کارشناس ماهر پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد ، آماده آغاز کار احراز هویت جانباختگان هستند که مرحله اول نمونه گیری ژنتیک از 53 خانواده جانباختگان سقوط هواپیمای تهران یاسوج انجام شده است.
وی بیان کرد: مرحله نخست نمونه گیری ژنتیک 15 خانواده در استان کهگیلویه وبویراحمد ، 29 خانواده در تهران ، 5 مازندران ، 1 کرمانشاه ، 1 لرستان ، 1 اصفهان و 1 کرمان صورت گرفته است  و پس از انتقال پیکر جانباختگان به پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد ، کار احراز هویت و تعیین علت مرگ آغاز خواهد شد.

از ساعت 14 بارش ها شدید است

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد نیز وضعیت آب و هوا را اینگونه بیان کرد:  هم اینک در منطقه سقوط هواپیمای ای. تی. آر تهران- یاسوج بارش برف آغاز شده است و امروز از ساعت 14 این بارشها شدت می‌یابد. 

  ولی بهره مند عنوان کرد: بهترین ساعت برای جست و جو و انتقال پیکرها امروز صبح بوده زیرا که از بعدازظهر بارش برف شدت می‌گیرد در هنگام شب نیز بارش‌ها همراه با رعد و برق خواهد بود.

معاون سازمان امداد و نجات گفت: سرمای شدید و کولاک جان امدادگران مستقر در محل سقوط هواپیمای مسافربری را تهدید می‌کند که با مساعد شدن شرایط جوی، عملیات انتقال پیکرها ادامه می یابد.

ساماندهی نیروهای شهرستانی برای حضور در منطقه

سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان گفت: با کمک نیروهای سپاه در حال ساماندهی نیروهای اعزامی از سایر شهرستان ها جهت حضور در منطقه هستیم.

وی افزود: با هماهنگی مدیریت بحران، در حال رایزنی برای حضور نیروها در منطقه به محض مناسب تر شدن شرایط آب و هوا هستیم.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از تعیین بازپرس ویژه برای رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای مسافربری تهران –یاسوج خبر داد.

کرمی عنوان گرد: تعیین بازپرس ویژه برای رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای مسافربری تهران –یاسوج و تا زمان نهایی شدن تشخیص هویت پیکر جانباختگان و طی شدن مراحل قانونی، بازپرس کار را با حضور در محل پیگیری خواهد کرد.

زارع نماینده مردم  بویراحمد و دنا در مجلس گفت: باتوجه به حضور تیم های قوی تر و جایگزین کردن آنان برای افراد حاضر در محل انشالله عملیات جستجو به محض بهبود وضعیت هوا ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها