نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. اسفند 1396 - 11:05
دانشجویان انقلابی خیلی جلوتر از شما گام برداشتند و کم کاری وزرایی همچون آخوندی را متوجه شده بودند و این رویه مدیریتی را برای کشور خطرناک می دانستند. حال این مواضع شما نوش دارو بعد از مرگ سهراب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شایان نادری-بعد از سانحه غم انگیز سقوط هواپیمای ATR مسیر تهران -یاسوج خبرهای متعددی در خصوص سخنان برخی نمایندگان هم استانی درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی بیان شد و در طرف دیگر خبرهای در تایید حمایت نماینده بویراحمد و دنا از وزیر راه وشهرسازی و همراهی با ایشان در محل حادثه مخابره شده ، این موضع گیری ها سیاسی بعد از ۶ سال از حضور آخوندی در وزارت راه و شهرسازی بی فایده است.

مخاطب سخنم نمایندگان مجلس آقایان تاجگردون، وکیلی، هاشمی پور و زارعی است.آقای تاجگردون و زارعی در دو دوره نمایندگی شما وزیر راه و شهرسازی توانست ۴ بار از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد کسب کند(دوبار رای مجددی که در روز استیضاح از مجلس نهم و دهم کسب کرد و دو بار هم زمانی که از طرف دولت اعتدال برای رای اعتماد به مجلس معرفی شدند).

در مجلس دهم که آقایان وکیلی از تهران و هاشمی پور از کهگیلویه بزرگ به مجلس راه یافتند آخوندی یکبار در استیضاح از مجلس رای اعتماد کسب کرد و بار دوم هم زمان معرفی آخوندی به عنوان وزیر راه و شهرسازی کابینه دوم حسن روحانی، به عبارتی با وجود تمام انتقاداتی که به آخوندی وارد بود در مجلسی رای اعتماد آورد که شما حضور داشتید.

ای کاش بجای این اظهار نظرهای رسانه ای و تبلیغاتی آن زمانی که دلسوزانی همچون مرحوم محمد جواد جلالفرد متخصص حوزه شهرسازی و مدیریت شهری در کمیته مردمی مطالبات مسکن جنبش عدالتخواه دانشجویی در مجلس برای تشریح کم کارهای آخوندی در راهروهای مجلس با نمایندگان جلسه برگزار می کردند وتوضیحات کارشناسی در خصوص ضعف مدیریتی این وزیر تکنوکرات به نمایندگان ارائه می دادند گوش شنوا داشتید و پای صحبت هایش نه به عنوان یک همشهری بلکه بعنوان یک نماینده مجلس می نشستید.

دانشجویان انقلابی خیلی جلوتر از شما گام برداشتند و کم کاری وزرایی همچون آخوندی را متوجه شده بودند و این رویه مدیریتی را برای کشور خطرناک می دانستند. حال این مواضع شما نوش دارو بعد از مرگ سهراب است، آن زمانی که وکیل الرعایا بودن را فراموش کردید و در قامت وکیل الدوله خودی نشان دادید فکر امروز و فرداها را در ذهن خود تصور نکردید که ضعف مدیریتی یک وزیر و رویه سیاسی مغرضانه اش تا جایی است که مسکن مهر را مزخرف می خواهند و اتفاقات ناگواری در حوزه ریلی در زمان سکانداریش بعنوان وزیر اتفاق می افتد و خانواده عزیزان هم وطنانمان را مثل امروز داغدار کرد و زیر بار سوء مدیریتش در وزارت راه و شهر سازی نمی رود.

جای بسی تعجب است که کم کارهای دیروز آخوندی را ندیده بودید و امروز با رخ دادن این اتفاق ناگوار متنبه شده اید. برای مرور مواضع قبلیتان در دفاع از آخوندی پیشنهاد می دهم نطق هایتان را در مجلس شورای اسلامی مجددا گوش فرا دهید. امیدوارم مردم دیارم بیشتر متوجه دغدغه های موکلانشان در خانه ملت شوند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها