نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. بهمن 1396 - 16:07
فرماندارگچساران گفت:متاسفانه دقایقی پیش یکی از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس زائران گچسارانی درمحور دیهوک -فردوس جان باخت و تعداد جانباختگان این حادثه به ۱۰ نفررسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی،فرماندار گچساران دراین خصوص گفت:دقایقی پیش یکی از مصدومان حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل زائران گچسارانی حرم رضوی در جاده دیهوک - فردوس در بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند جان باخت.

وی با اشاربه حادثه واژگونی اتوبوس حامل 45 زائر گچسارانی اظهار کرد :این کاروان زیارتی در ساعت هشت و 30 دقیقه 22 بهمن در قالب کاروان مهر رمضان عازم مشهد مقدس شد که در ساعت 2 و 34 دقیقه23 بهمن درکیلومتر 6 دیهوک -فردوس واژگون شد.

رحیمی با بیان این مطلب که در این سانحه 9نفر از زائران جان خود را از دست دادندافزود: "ماه پری رضایی" از مصدومین این حادثه که بدلیل قطع نخاع و فلج اندام در بیمارستان بیرجند بستری بود صبح امروز نیز درگذشت.

وی تصریح کرد: با فوت این مصدوم آمار  فوت شدگان این حادثه هم اکنون به 10 نفر رسیده است.

رحیمی  ابراز کرد: هم اکنون 16 نفر از این مصدومان به دلیل شکستگی سر، دست و پا نیاز به مراقبت دارند که در بیمارستان های شهید رجایی و شرکت نفت بستری هستند.

فرماندار گچساران افزود:2 نفر از مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس زائران گچسارانی در بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند بستری بودند که صبح امروز یک نفر از آنها در گذشت.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها