نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. بهمن 1396 - 17:22
تیم نفت و گازگچساران در چارچوب رقابت های هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، استقلال سیلک کاشان را با شکست سنگین بدرقه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروز تیم های نفت و گاز گچساران و استقلال سیلک کاشان در چارچوب رقابت های هفته بیست و دوم لیگ دسته دو فوتبال در ورزشگاه شهدای نفت گچساران به مصاف رفتند .

این دیدار که همچون چند هفته گذشته با حضور کم رنگ هواداران گچسارانی برگزار شد با نتیجه پر گل ۵ بر ۱ به سود نفتی ها به پایان رسید .

بهمن فرازمند سرمربی موفق نفتی ها در این دیدار بیشتر از بازیکنان باانگیزه و نیمکت نشین خود استفاده کرد و این بازیکنان با ارائه یک بازی زیبا و تاکتیکی جواب اعتماد خود را به سرمربی دادند .

گل های تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار توسط حکیم حزباوی (۲گل)، رضا قیالی ، محمد رضا مظاهری و روح الله دستخون وارد دروازه نماینده کاشان شد و تک گل کاشانی ها نیز توسط مهدی یاراحمدی به ثمر رسید .

مرحله نهایی لیگ دسته دوم احتمالا هفته آینده قرعه کشی خواهد شد و تیم های صعود کننده با حریفان خود آشنا خواهند شد.

با توجه به اتمام مرحله نخست لیگ دسته دوم تیم های شهرداری بندرعباس،نفت و گاز گچساران،سردار بوکان و استقلال جنوب تهران ازگروه دوم این رقابت ها  صعود خود را به مرحله نهایی قطعی کردند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها