نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. بهمن 1396 - 8:52
حادثه دیدگان واژگونی اتوبوس گچساران درمحور دیهوک - فردوس که برای زیات امام رضا (ع) عازم مشهد شده بودند، با همکاری هوا فضا سپاه و اورژانس کشور با هواپیمای اختصاصی از فرودگاه بین المللی بیرجند به گچساران منتقل شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با توجه به پیگیری و برنامه ریزی‌های انجام شده ظهرامروز  33 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس جاده دیهوک- فردوس با پرواز اختصاصی به گچساران منتقل شدند.

واژگونی اتوبوس محور دیهوک- فردوس 9 کشته و 36 زخمی برجای گذاشته بودکه درحال حاضر تعداد ۳ نفر از حادثه دیدگان در بخش جراحی بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند بستری هستندکه یک نفر از این افراد به رضایت خانواده از بیمارستان مرخص شد.

 بعد ازظهر امروز نیز 33مصدوم واژگونی اتوبوس گچساران با همکاری هوا فضا سپاه و اورژانس کشور با هواپیمای اختصاصی از فرودگاه بین المللی بیرجند به گچساران منتقل شدند.

تعداد ۱۷ نفر از حادثه دیدگان امروز ترخیص و تعداد ۱۶نفر از مصدومان این حادثه برای ادامه درمان به بیمارستان های شهید رجایی و بیمارستان بعثت نفت برای ادامه درمان  منتقل شدند.

 

همچنین پیکر جانباختگان سانحه رانندگی محور دیهوک -فردوس با همکاری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به این استان منتقل و امروز نیزدر گچساران تشییع و خاکسپاری شدند.

4نفر از جان باختگان این حادثه دلخراش  در بهشت زهرا شهرگچساران، 2 نفر در روستای سربیشه و سه نفر دیگر در روستاهای دیل، باباکلان، امامزاده جعفر این شهرستان تشییع و خاکسپاری شدند.

مرحومان شاه بی بی جلالی، شاه بی بی درودگر اصل، زینب رضایی (لار) و شوکت محمد پور (بیدک) در بهشت زهرای گچساران خاکسپاری وهمچنین ماه بانو بهزادی در روستای باباکلان، زری بزرگزاده در روستای دیل ، ملکه کرمی در امامزاده جعفر و گل جهان افتخاری عمله وجواهر هرمزی مقدم در روستای سربیشه به خاک سپرده  شدند.

 گفتنی است  اتوبوس حامل 45 زائر گچسارانی ساعت هشت و 30 دقیقه 22 بهمن جاری در قالب کاروان مهر رمضان عازم مشهد مقدس شد که در ساعت 2 و 34 دقیقه23 بهمن ماه  درکیلومتر 6 دیهوک -فردوس واژگون شد.

متاسفانه در این سانحه 9نفر از زائران جان خود را از دست دادند.

"فیلم"

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها