نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. بهمن 1396 - 14:08
فرمانده انتظامی گچساران از کشف بیش از ۲۹ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۲۷ گرم هروئین طی ۲ عملیات توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد شهرستان گچساران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید محمد موسوی،فرمانده انتظامی گچساران گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات پس از اخذ دستور قضایی و ایجاد تور ایست بازرسی در محور ورودی گچساران به باشت به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک پس از توقیف در بازرسی از خودرو مقدار ۲۹/۷۵۰کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای در کف خودرو جاساز شده بود کشف و خودرو به همراه ۱ نفر قاچاقچی به یگان انتظامی دلالت داده شد.

 موسوی تصریح کرد:در عملیات دیگر پرسنل یگان امداد شهرستان موفق به دستگیری یک نفر به هویت معلوم شدند که در بازرسی بدنی از وی مقدار ۲۷ گرم هروئین کشف و ۲ نفر قاچاقی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی گچساران در پایان از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطر نشان کرد: شهروندان باید یاریگر پلیس در تامین امنیت جامعه بوده و اخبار و گزارشات خود را پیرامون فعالیت های قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ با نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها