نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. بهمن 1396 - 13:18
استاندارکهگیلویه و بویراحمدگفت: این دشواری ها بخشی معیشت مردم است ،بخشی هم به اشتغال جوانان برمی گردد ،برخی به کاستی هایی است که درخدمات عمومی است و برخی هم در زیرساخت ها، اما ما باید این دشواری ها را برای ملت عزیزمان هموار کنیم،دولت و مجموعه نظام درتلاش هستند که این مسیرهموار شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علی محمد احمدی ،استاندارکهگیلویه و بویراحمد ظهرامروز درگلزار مطهر شهدای گچساران با اشاره به آغاز سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی،گفت:امام راحل فرمودند: "انقلاب ما انفجارنور بود" و واقعیت هم این است که سیر تحول انقلاب اسلامی از خرداد 42که حضرت امام(ره) نهضت اسلامی خودشان را آغاز کردند تا 22بهمن 57که انقلاب به پیروزی رسید ،فرازهای بزرگی درمسیر انقلاب داشته ایم.

راه امام(ره)،راه عزت و اسقلال ملت بود

وی افزود:8سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و دهه اخیر که با تحریم های نظام سلطه همراه بوده همه و همه نشان داد که راهی که امام راحل برای ملت ما ترسیم کردند راه عزت ، استقلال و سربلندی ملت بزرگ ایران بود .

احمدی تصریح کرد:امروز دردنیا قدرت های بزرگ تحمل این را ندارند که ملتی روی پای خود بایستد ،به مردم خودش اعتماد داشته باشد ،مردم سالاری دینی را دنبال کند و در راستای منافع ملی خودش در عرصه ملی و بین المللی حرف برای گفتن داشته باشد.

نظام سلطه تحمل توانمندی های ملت ما را ندارد

استاندارکهگیلویه و بویراحمد افزود:امام (ره) این مسیر را شروع کردندو لطف خداوند متعال و عزم ملت ایران در22بهمن57 به ثمر نشست ، با توکل به خداوند هم 8سال دفاع مقدس را اداره کردیم و از آن روزهای سخت گذشتیم و دوران سازندگی کشور را به سمت استقلال و سربلندی هدایت کردیم ،خیزش و جهش علمی کشوردرعرصه های مختلف نبوغ فرزندان این ملت را نشان داد و گام به گام تا به امروز رسیدیم.

توقف حرکت انقلاب آرزوی دشمنان

احمدی ادامه داد:اما امروز نظام سلطه تحمل توانمندی های ملت ما را ندارد و آنها مدام بهانه موشک و تاسیسات هسته ای ما را دارند در صورتی که برای زراد خانه های آنها ،موشک ها و بمب های ما درقیاس با توان فیزیکی شان قابل مقایسه نیست،اما درحقیقت دشمنان بدنبال این هستند تا حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کنند.

وی تصریح کرد:دشمنان درتلاشند تا سرعت رشد ملت ما را کُندکنند و ما را در این مسیر به فرسایش بیاندازند،لذا همه نظام سلطه و همه جهانخواران و همه کسانی که تاب عزت و استقلال ملت ها را ندارند، این مسیر را دنبال می کنند.

ادامه مسیرانقلاب تا فتح قله های عزت و سربلندی

استاندارکهگیلویه و بویراحمد گفت:مسیری که امام راحل درپیش پای ملت ما قرار دادند همان مسیری است که مقام معظم رهبری دنبال می کنند و اهتمامی که ملت بزرگ ما دراین مسیر دارند ان شاءالله ما را به قله های افتخار عزت و سربلندی رهنمون خواهد کرد.

احمدی ادامه داد:اگر مقایسه کنیم آنچه را که در بدو پیروزی انقلاب در حوزه های مختلف داشته ایم در زیرساختها،در جاده ها،درکشاورزی،دربحث آب، درمسائل خاک ،دربحث آموزش های عالی ،در بحث بهداشت ، صنعت ،سرانه مسکن و موارد دیگر؛زخواهید دید که آنچه به همت ملت بزرگ ایران و در پرتو انقلاب اسلامی رخ داده افتخاری ماندگار در تاریخ ملت ما خواهد بود.

تلاش ها همچنان ادامه خواهند داشت

وی اظهارکرد:امروز ما درنیمه راه هستیم و ظرفیت تاریخ ساز و بزرگ ملت ایران ایجاب می کند که ما به جایگاه واقعی خودمان درمنطقه و دردنیا برسیم و به فضل خدواند این تلاش ادامه خواهد داشت هرچند دشواری هایی دراین مسیر وجود خواهد داشت.

دشواری ها را برای مردم هموار کنیم

احمدی تصریح کرد:این دشواری ها بخشی معیشت مردم است ،بخشی هم به اشتغال جوانان برمی گردد ،برخی به کاستی هایی است که درخدمات عمومی است و برخی به زیرساخت ها برمی گردد اما ما باید این راه را با اهتمام و توکل بیشتربه خداوند متعال ادامه دهیم و این دشواری ها را برای ملت عزیزمان هموار کنیم.

بسترسازی دولت برای اشتغال جوانان

استاندارکهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:دولت و مجموعه نظام درتلاش هستند که این مسیرهموار شود تا بتوانیم ملت بزرگ ایران را به آنجایی که شایسته است برسانیم که گوشه ای از این تلاش را دراهتمام دولت و مجلس در بودجه امسال دیدید وگوشه ای از تلاش را در پیگیری هایی که دولت در تکمیل پروژه هادارد ،در تقویت زیرسازها و دربستر سازی برای اشتغال جوانان دنبال می کند مشاهده خواهید کرد.

احمدی گفت:ما امیدوارهستیم با فضایی که در سال 97ایجاد خواهد شد دولت در مسیری قرا بگیرد که هم بتوانم در تکمیل زیرساخت ها ، در رفع موانع واحد های تولیدی ، دربحث اشتغال جوانان و هم دربحث مسکن و درکنار آن رشد علمی کشور را به جایگاهی برسانیم که شایسته ملت ایران باشد.

وی افزود:امیدواریم همانطوری که دهه های گذشته مسیر انقلاب را با افتخار طی کردیم این مسیر را  درگردنه های آخر با همت ملت بزرگ ایران و رهبری مدبرانه رهبر عزیزمان و همراهی دوستدان انقلاب ادامه دهیم.

انتهای پیام 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها