نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. بهمن 1396 - 7:48
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از توقیف ۱۳ دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال درگچساران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار مهدی انصاری، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمدبا اشاره به کشف یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریالی کالای قاچاق در گچساران گفت: با توجه به اينکه اين شهرستان يکي از شاهراه های اصلی موجود در محور مواصلاتی جنوب به شمال کشور مي باشد کنترل و پايش خودروهای عبوری برای جلوگيری از حمل و جابجايی کالای قاچاق همواره در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان گچساران قرار دارد.

وی به هماهنگی پلیس با مقام قضايی به جهت کنترل خودروهای عبوری و ایجاد ایست و بازرسی اشاره کرد و در ادامه گفت: ۱۳ دستگاه خودروی سبک حامل انواع کالای قاچاق که بصورت کاروانی و از محور دژسليمان در حال عبور بودند توسط ماموران پلیس شهرستان گچساران جهت بررسی متوقف شدند.

وی گفت: ماموران انتظامی اين شهرستان در سه عمليات مجزا ۱۳ خودروی سواری سبک حامل انواع کالای قاچاق شامل مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی و خانگی به ارزش یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان در ادامه گفت: خودروهای حامل کالای قاچاق بنا به هماهنگی با مقامات قضایی به پارکينگ انتقال و متهمان با تشکیل پرونده در اختيار مراجع قضايی قرار گرفتند.

 انصاری در پايان خاطر نشان کرد: با توجه به اينکه قاچاق کالا توليدات داخلی کشور تحت الشعاع قرار می‌دهد و از مردم شهيدپرور تقاضا می‌شود هر گونه اخبار در اين زمينه را با مرکز کنترل ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها