نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. بهمن 1396 - 9:26
براثر واژگونی یک دستگاه خودرو ۲۰۶ در ۲۰ کیلومتری محور گچساران به بهبهان یک زن و مرد در دم جان باختند وکودک خردسال آنان مصدوم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،این حادثه که صبح امروز در منطقه لیشتر گچساران رخ داد، براثر واژگونی یک دستگاه خودرو۲۰۶ در ۲۰ کیلومتری محور گچساران به بهبهان راننده خودرو و همسرش در دم جان باختند وکودک خردسال آنان نیز به شدت مصدوم شد.

محور ارتباطی "گچساران – بهبهان" که استان های فارس و خوزستان را به هم متصل می‌کند، با تصادفاتی که در آن رخ می‌دهد به قتلگاه و قربانگاهی در جنوب کشور تبدیل شده است.

این محور ارتباطی یکی از پرترافیک ترین محورها و راه‌های ارتباطی در جنوب کشور بوده و میزان تردد روزانه خودروها از این راه ارتباطی بسیار بالا بوده است.

وجود برخی مشکلات در این محور ارتباطی مهم در جنوب کشور سبب شده که در این محور شاهد تصادفات بسیاری باشیم و متأسفانه تاکنون افرادی بسیاری در این جاده بر اثر تصادفات جان خود را از دست داده‌اند.

تنها در یک ماه گذشته تاکنون چندین فقره تصادف در محور ارتباطی " گچساران – بهبهان" رخ داده و متأسفانه افرادی نیز بر اثر تصادفات جان خود را از دست داده‌اند.

گفتنی است حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد در پنج سال گذشته بیش از یک هزار کشته، 30 هزار زخمی و 150 ضایعه نخاعی در پی داشته است.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها