نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. بهمن 1396 - 22:43
نماینده گچساران و باشت درمجلس آدرس برخی زمین هایی که جهت ساخت مدارس(کاربری آموزشی) به بخش خصوصی واگذار شده ولی تاکنون هیچ ساخت و سازی در آنها صورت نگرفته است را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شهرک گلستان، شهرک جهاد، شهرک توحید، پانصد دستگاه، جاده پازنان و… از محلاتی است که در آنها چنین زمین هایی واگذار شده است.

تاجگردون پیش از این نیز در چند نامه اقدام به افشاگری کرده بود اما این بار اسامی و محل زمین ها را نیز به استاندار اعلام کرده است.

اگرچه مدتی پیش غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در یادداشتی  نوشت بود: یک مصوبه دیگر برای مبارزه با فساد نهفته!!!؛کمیسیون تلفیق تصویب کرد آنهایی که در سالهای گذشته و جاری از منابع طبیعی یا هر روش دیگری در شهر بیش از هزار متر و در خارج از شهر بیش از یک هکتار زمین گرفته‌اند و طرح متناسب اجرا نکرده‌اند( مثلا ده هکتار زمین گرفته‌اند برای کارخانه هزار متری ساخته‌اند) باید یا زمین را برگردانند و یا پول زمین را به قیمت روز حال به دولت پرداخت کنند.

وی در پایان گفته بود که به دور و بر خودمان نگاه کنیم از این موارد زیاد می‌بینیم.

هرچندباید منتظرماند و اقدام استاندارکهگیلویه وبویراحمد را در این خصوص شاهد بود و البته امیدواریم که استاندار نیز اقدامات پیشگیرانه و صورت گرفته را رسماً‌ اعلام و شفاف سازی نماید.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

باسلام جناب دکتر مسولین گچساران بومی نیستن.ودلسوز نمیباشند.لطفا نگذارید گچساران رو چپاول نکنن

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها