نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. آذر 1396 - 15:02
مزاحم تلگرامي پس از شناسايي توسط پليس فتاي کهگیلویه و بویراحمد به انتشار پيام های توهين آميز و دروغ علیه شهروند یاسوجی اعتراف كرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرگرد روح اله شهبازی پور ، رئيس پليس فتاي استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: شكايت شهروند یاسوجی مبني بر ايجاد مزاحمت، نشر دروغ و توهين در شبكه هاي اجتماعي تلگرام به پليس فتاي استان ارسال شد و کارشناسان پيگير موضوع شدند. 

شهبازی پور از پيگيري سريع، همه جانبه و تخصصي كارشناسان پليس فتا خبر داد و تصريح كرد: متهم و عامل انتشار مطالب توهين آميز و فحاشی عليه شاکی این پرونده شناسايي شد. 

به گفته اين مسئول انتظامي، متهم با هماهنگي قاضي پرونده به اداره پليس احضار و در بازجويي هاي تخصصي ، به جرم خود اعتراف كرد. 

وي انگيزه اين متهم را اختلافات شخصي و انتقام گيري عنوان كرد و گفت: متهم پيام ها و فايل هاي شامل فحاشی و مطالب توهين آميز و دروغ را با هدف تخريب شخصيت ، منتشر كرده بود.

رئيس پليس فتاي استان از تكميل پرونده و معرفي متهم جوان به دادسرا خبر داد و تاكيد كرد:حقوق شهروندان در فضاي مجازي خط قرمز پليس است و در همين راستا با كلاهبرداران و مزاحمان تلگرامي با قاطعيت برخورد مي شود. 

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها