نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. آذر 1396 - 8:21
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: واژه فقر و محرومیت زیبنده استان زرخیز کهگیلویه و بویراحمد نیست واین استان برای فرار از فقر نیاز به سرمایه‌گذاری و جذب خیر دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در نشست هم‌اندیشی بانوان خیرگچساران و باشت که درفرمانداری گچساران برگزارشد،اظهار کرد: مردم این منطقه از حیث درآمد توانمد نیستند وسرانه درآمد مردم کهگیلویه وبویراحمد 65 درصد متوسط سرانه درآمد کشور است و جز چند استان درآمد پایین در کشور است.

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد از نظر منابع خدادادی محروم نیست اما از محرومیت رنج می برد.

تاجگردون تصریح کرد: برای فرار از فقر و محرومیت و رسیدن به میانگین کشوری درآمد سرانه نیاز به سرمایه گذاری و کارهای خیر داریم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: واژه فقر و محرومیت زیبنده استان زرخیز کهگیلویه و بویراحمد نیست  واین استان برای فرار از فقر نیاز به سرمایه‌گذاری و جذب خیر دارد.

گفتنی است نشست هم‌اندیشی بانوان خیرگچساران و باشت در راستای اجتماعی کردن سلامت با حضور عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و جمعی از خیران  و مسئولان در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها