نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. آذر 1396 - 22:34
رییس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد از دستگیری سارقان طلافروشی گچساران خبر داد و نسبت به انتشار خبر دستگیری قاتلان طلافروشان توسط مرجع غیر قضایی واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام والمسلمین مزارعی اظهار کرد:پس از گذشت ۳ ماه از سرقت مسلحانه طلافروشی گچساران که منجر به قتل ۲ تن از صاحبان طلافروشی گردید با مدیریت دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و پیگیری مستمر  و نظارت دقیق دادستان شهرستان گچساران و همراهی سربازان گمنام حضرت ولی عصر( عج)، بحمداله مظنونین به سرقت از طلافروشی و خریداران طلاهای مسروقه در روز ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشأن اسلام شناسایی و دستگیر شدند.

مقام ارشد قضایی استان افزود: در حال حاضر دادستان محترم  شهرستان گچساران به همراه بازپرس تحقیقات تکمیلی را معمول می دارند.

قاضی القضات استان نسبت به کسانی که اقدام به اطلاع رسانی خلاف مقررات آئین دادرسی کیفری می نمایند هشدار داد و گفت:بعضی از مراجع اعم از انتظامی و اجرایی خلاف مقررات قانون آئین دادرسی کیفری قبل از احراز انتصاب بزه از ناحیه مرجع قضائی و در حین تحقیقات،مبادرت به اطلاع رسانی خلاف قانون و محرمانه بودن تحقیقات مقدماتی نموده اند که در جای خود پیگیری خواهد شد.

وی در ادامه افزود: من بعد هیچ یک از مراجع غیر قضائی در خصوص اطلاعات مربوط به پرونده های قضائی حق هیچ گونه اطلاع رسانی و انعکاس اخبار را ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین مزارعی در پایان گفت :انشاء الله پس از پایان تحقیقات تکمیلی و احراز واقعیت و صدور حکم قانونی،در کمترین فرصت مجرمین مجازات خواهند شد .
 
انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها