نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. آذر 1396 - 11:17
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساعت ۶,۵۰ دقیقه بامداد روز دوشنبه ۱۳ آذرماه جوانی ۲۷ ساله به کلانتری ۱۲ شهرستان گچساران مراجعه و به قتل پدر و ۲ برادر خود اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار "مهدی انصاری" در جمع خبرنگاران گفت: پس از گزارش این جوان، مأموران نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام و صحت این وقایع را با مستندات تأیید کردند.

وی بیان کرد: این حادثه یکشنبه شب رخ داد و قاتل دو برادر معلول و پدر ۸۴ ساله خود را در یک خودرو پراید سوار کرد و آنها را به بیرون از شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران انتقال داد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مقتول برادران خود را به نزدیکی آبشار کیوان برده و آنها را به داخل آب هل داده و چون هیچ کدام مهارت شنا نداشتند در آب غرق شدند.

وی بیان کرد: این جوان سپس پدر خود را در روستای گناوه در ۱۵ کیلومتری شهر دوگنبدان با اسلحه کمری به قتل رساند.

انصاری تاکید کرد: بنا به اظهارات این قاتل 27 ساله، خستگی از پدر و برادران علت قتل ذکر شده است.

وی اظهار داشت: با همکاری امدادگران، دستگاه‌های اجرایی متولی و مردم جسد دو برادر عصر دیروز از آب بیرون کشیده شد و جسد هر سه نفر برای بررسی تشریفات قانونی به شهر دوگنبدان منتقل شد.

وی در پایان تاکید کرد: از رسانه‌های ارتباط جمعی درخواست داریم تا هنگام وقوع چنین حوادثی قبل از انعکاس جهت اطلاع رسانی دقیق موضوع را از متولیان امر و منابع رسمی پیگیری کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها