نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. آذر 1396 - 12:54
استخر شهدای بسیج با امکانات فوق العاده و محیطی مفرح و شاد با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و وبویراحمد و جمعی از مسئولین محلی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج درگچساران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، این استخر به عنوان یکی از پیشرفته ترین و بروز ترین استخر های شهرستان گچساران با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد،فرماندار گچساران،امام جمعه گچساران و جمعی از مسئولین محلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

استخر سرپوشیده شهدای بسیج گچساران از جمله هفت پروژه استخرمهندسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در سطح استان است که به عنوان اولین پروژه به بهره برداری رسید.

ساختمان این استخر که در کنارمقر سپاه ناحیه گچساران واقع شده است , مساحتی بالغ بر یک هزار و 800متر مربع دارد که درمدت 2سال و نیم کار اتمام این پروژه به پایان رسید.

احداث این استخرافزون بر22 میلیارد ریال هزینه در برداشته که استخر اصلی نیز حدود 325 متر مربع وسعت دارد که طولی بالغ بر 25 متر و عرض 13 متر را شامل می شود و نزدیک به 850هزارمتر مکعب نیز آبگیری دارد.

استخر شهدای بسیج شامل امکاناتی همچون سونای خشک و تر ، جکوزی آب سرد و گرم و سیستم پیشرفته گرمایشی و سرمایشی است که موتورخانه مرکزی نیز 130متر مربع زیربنا دارد.

در آیین بهربرداری از استخر شهدای گچساران محمد صفدری جانباز شیمیایی و رکورد دارد شنای مومیایی و مبتکر شنا با دست و پای بسته و نیز دیگر قهرمانان شنای تیم ملی به هنرنمایی پرداختند.

این استخر با طراحی پیشرفته و بروز خود محیطی شاداب و زیبا را فراهم نموده است تا شهروندان گچسارانی را در گذراندن لحظاتی مفرح و شادی بخش یاری نماید.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها