نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. آبان 1396 - 23:53
تیتر روزنامه کیهان در خصوص حمله احتمالی یمن به دوبی طی دو روز اخیر واکنش هایی را در فضای سیاسی و رسانه ای کشور به همراه آورده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در واکنش به این موضوع در صفحه اینستاگرام خود با درج مطلبی آورد:

 

“”در كنفرانس مشترك بانك جهاني و صندوق بين المللي پول با نمايندگان پارلمانهاي كشورهاي خاورميانه و شمال افريقا يكي از نمايندگان كشورهاي عضو و اتفاقا يكي از كارشناسان صندوق بين المللي پول جداگانه از من يك سوال داشتند و اينكه ايا صحت دارد كه شما قصد داريد بعد از عربستان دبي را بزنيد. برايشان اين موضوع قطعيست كه زدن عربستان كار ماست و حالا اينكه دبي را بزنيم يا نه سوال است. ايا فكر ميكنيد با اين تيتر كيهان حتي اولي را ميشود انكار كرد؟ زمان بررسي برجام همين بحث را با برخي از دوستان مخالف برجام داشتم و به حضورشان عرض ميكردم كه مهم نيست چه ديدگاهي داشته باشيم مهم اين است كه در زمين امريكا بازي نكنيم. اينهم يك بازي ديگر كه وقتي به انان گفته ميشود چرا اين حرفها را ميزنيد ميگويند مگر شما وكيل مدافع دبي هستيد؟ مامور امريكا بودن الزاما اين نيست كه از او پول بگيريم ،،،،””

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها