نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. آبان 1396 - 17:01
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران درچارچوب رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور مقابل تیم سردار بوکان به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،دو تیم نفت و گاز گچساران و سردار بوکان درچارچوب رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال  به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار 90 دقیقه‌ای، دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.

این دیدار که عصرامروزدراستادیوم پنج هزار نفری خاتم الانبیاء(ص) شهر بوکان آغاز شد تیم میزبان در دقایق ابتدایی مقداری بر دروازه نفتی ها فشار آوردند که بهترین موقع تیم سردار با واکنش تماشایی علی خالصی دروازه بان نفت و گاز گچساران دفع شد .

در ادامه شاگردان بهمن فرازمند با کنترل توپ و میدان نبض بازی را در دست گرفتند که در جدی ترین حمله نفتی ها ، محمد جلیزی در یک موقعیت تک به تک نتوانست دروازه سردار را فرو بریزد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید .

با شروع نیمه دوم تیم بوکان که از حمایت پرشور تماشاگران خود بهره می برد رو به بازی مستقیم آوردند که البته دفاع منسجم نفت و گازگچساران اجازه خودنمایی به مهاجمین نماینده بوکان را ندادند .

در دقایق پایانی بازهم بازیکنان نفت و گازگچساران بودند که با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده چند حمله خطرناک بروی دروازه سردار بوکان ایجاد کردند که در مهمترین صحنه شوت سرکش فرشاد اسدی میلیمتری از روی دروازه به بیرون رفت .

تعویض های تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این دیدارسعید کاظمی به جای امیر شرفی به میدان رفت و حبیب حبیب پور جایگزین اسماعیل هاشمی شد .در پایان این دیدار هواداران سردار بوکان به تشویق بازیکنان نفت و گچساران پرداختند .

هرچند این دیدار برای هردو تیم از حساسیت بالایی برخوردار بودو سردار بوکان به دنبال کسب هر سه امتیاز بود تا خود را به تیم های صدر جدول نزدیک کند واما نفتی ها نیز با تمام توان به دنبال برد دیگر خارج از خانه بودندتا همچنان خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی گروه دوم معرفی کنند .

سردار بوکان در۹هفته گذشته، تنها یک برد کسب کرده بود و هم اکنون با کسب8 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد که هدایت آن بر عهده پیروز قربانی مدافع سابق استقلال تهران است.

شاگردان فرازمند که در سه دیدار گذشته خود سه برد متوالی مقابل پرسپولیس مشهد ، کاسپین قزوین و استقلال اهواز کسب کرده بودندبا این تساوی 14امتیازی شدندتا همچنان امیدوار به صعود دررتبه دوم جدول این رقابت ها حضور داشته باشند.

در این دیدار بازیکنان علی خالصی ،علی کرمی ،علی جهانگیری ،محمد ملایی ، وحید ارمی ، اسماعیل هاشمی ،فرشاد اسدی ، سجاد عباسی ، حکیم حزباوی پور ، محمد جلیزی و امیر شرفی برای نفتی ها از ابتدا به میدان رفتند.

جدول و سایر نتایج این گروه:

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها