نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. آبان 1396 - 16:13
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از یک فقره تیراندازی منجر به جراحت یک نفر در شهرستان گچساران خبر داد و افزود : فرد ضارب بلافاصله توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ "موسوی" گفت: برابر گزارش کلانتری 11 و یگان امداد شهرستان گچساران شخصی به هویت معلوم دارای بیماری روحی و روانی با توجه به اختلافات خانوادگی و درگیری با فرزندش ، در یکی از پارک های محله ای شهر گچساران با یک قبضه سلاح ساچمه زنی به سمت فرزندش تیراندازی که وی از ناحیه دست مورد اصابت گلوله  قرار گرفت . 

سرهنگ موسوی در ادامه بیان داشت :بلافاصله نیروهای پلیس و اورژانس به محل اعزام و فرد مجروح را به بیمارستان انتقال که حال مزاجی فرد زخمی شده خوب  می باشد. 
 
وی در خاتمه گفت : فرد ضارب در محل دستگیر و به همراه اسلحه به کلانتری انتقال داده شد که پرونده در حال بررسی است. 
 
در ماه های اخیر نیز سرقت مسلحانه از طلا فروشی ها شهر گچساران چند کشته و زخمی برجا گذاشت.
 
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمددر آیین تودیع و معارفه دادستان گچساران که هفتم ابان در گچساران برگزار شد گفت:این پذیرفته نیست که در پارک های شهر صدای شلیک گلوله شنیده بشود،عزیزان ما در نیروی انتظامی باید بیشتر از گذشته مایه بگذارند و دادستان محترم این توقع را دارم که تا پایان سال شهرستان گچساران از نظرامنیت شهرستان رتبه یک کشور باشد.
 
مزارعی افزود:توقع این است که تا پایان سال نشنوم کسی قمه به دست موجب سلب امنیت در شهر شده و یا اگر چنین اقدامی هم صورت گرفت در کمترین فرصت به مجازات برسد، به کسی که با سلاح گرم امنیت مردم را خدشه دار می کند نباید رحم کرد و همکاران عین ثواب در این است که قلمتان نلرزد برای کسی که امنیت مردم را به خطر می اندازد.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمداظهارکرد:در بحث ناامنی یک موردش هم زیاد است وتوقع این است که به اشد مجازات و در کمترین فرصت چنین پرونده هایی رسیدگی شودو در مسائل امنیتی هم یک روز برای ما مهم است که باید رضایت مردم در حوزه امنیت جلب شود که با اطمینان خاطر به زندگی خود بپردازند.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها