نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. آبان 1396 - 9:42
مسعود شریف که از بازیگران سرشناس تئاتر در شهر گچساران می باشد در سریال عمودی ها نقشی جذاب و متفاوت از خود ارائه داده است . این مجموعه نمایشی که در قالب کمدی موقعیت می باشد احتمالاً در پاییز امسال از آنتن شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تصویربرداری سریال نمایشی ” عمودی ها ” کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما در لوکیش های مختلف ادامه دارد .

در این سریال که برای شبکه سه سیما تهیه می شود یک بازیگر گچسارانی در نقشهای اصلی این سریال حضور دارد.

مسعود شریف که از بازیگران سرشناس تئاتر در شهر گچساران می باشد در سریال عمودی ها نقشی جذاب و متفاوت از خود ارائه داده است . این مجموعه نمایشی که در قالب کمدی موقعیت می باشد احتمالاً در پاییز امسال از آنتن شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

فرهاد فرج نظام تهیه کننده عمودی ها گفت : حدود هفتاد درصد از کار انجام گرفته و باقی مانده فیلمنامه قرار است در لوکیشن های مختلفی مانند کلانتری ، سوپرمارکت ، تعمیرگاه فنی ، خیابان های شهر و …… تصویربرداری شود .

وی درباره یکی از ویژگی های این مجموعه عنوان کرد: این سریال یک لوکیشن ثابت دارد که یک مجتمع مسکونی در جنت آباد است و همه اتفاقات و داستان ها در طبقات مختلف این مجتمع روایت می شود. ضمن اینکه همه لوکیشن های این سریال در تهران است.
تهیه کننده این سریال همچنین بیان کرد: «عمودیها» یک مجموعه ۳۰ قسمتی برای شبکه سه است که احتمالا پاییز روی آنتن می رود. طبق برنامه ریزی ها نیز قرار است که تصویربرداری تا اواخر مهر به طول بی انجامد.
وی درباره داستان این مجموعه گفت: «عمودی ها» روایت قصه همان شهروندان گرفتار آمده در آپارتمان هایی است که هر روز مثل قارچ در کلانشهرهای ما سر بر می آورند. خانه های سنتی و باغچه های قدیمی خاطره انگیز تهران که همگی کارت هویت و شناسنامه« طهران قدیم » هستند، یک به یک تخریب می شوند و از دل آنان برج ها و مجتمع ها و بلوک ها بیرون می آیند .
شهروندانی که به خیال شروع یک زندگی تازه و مسالمت آمیز به این خانه های عمودی نقل مکان می کنند و چنان در محاصره انواع مشکلات و بداخلاقی ها گرفتار می آیند که حتی تصورش را هم نمی کردند.
«عمودی ها» قصه این بداخلاقی ها است در قالب یک مجموعه تلویزیونی که یک طنز موقعیت است .

عوامل اصلی سریال «عمودی ها» عبارتند از: تهیه کننده: فرهاد فرج نظام، کارگردان : محمد حجت ذیجودی، نویسنده فیلمنامه: فرهاد نقدعلی، مشاور فیلمنامه: علی اکبر محلوجیان، منشی صحنه: لیلا مربی، مدیر تصویربرداری : مهدی امیری، صدابردار: علیرضا افخمی، طراح گریم: شهرزاد عقیقی، طراح صحنه و لباس : موسی شیبک، موسیقی : نیما عظیمی نژاد ، مدیر تولید و برنامه ریز: محمد رسولی، جانشین تولید : مصطفی الماسی ، مجری طرح : معصومه صباحی موسوی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: گلناز منوچهری، بازیگران : مسعود شریف، مهرداد ضیایی ، محمد عمرانی ، شیوا خسرو مهر، زهرا سعیدی ، محسن یگانه، سعید کریمی, مهشید جوادی ، دریک تکدیان هفتوانی ، سجاد دیرمینا ، هادی افشار و… .تا کنون اصغر حیدری و کیانوش گرامی ، لیلا ایرانی ، اسد الله یکتا ، مجید شهریاری و میترا دهقانی نیز به عنوان بازیگر مهمان در جلوی دوربین حجت ذیجودی قرار گرفته اند.

 

انتهای پیام/م

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها