نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. آبان 1396 - 15:03
طبق اعلام کمیته مسابقات فدراسیون هندبال دیدار معوقه رقابت های لیگ برتر هندبال بین دو تیم پتروشیمی مارون و نفت و گاز گچساران بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،آخرین دیدار هفته پنجم لیگ برتر هندبال جمعه گذشته بین دو تیم نفت و گاز گچساران و فولاد مبارکه سپاهان در حالی به میزبانی گچساران برگزار شد، که در دقایق پایانی بازی به دلیل درگیری تماشاگران نفت و بازیکنان سپاهان بازی نیمه کاره ماند.

نفت و گاز گچساران که تا دقیقه ۲۳ نیمه دوم با نتیجه ۲۱ بر ۱۲ از حریف قدراصفهانی خود پیش بود با درگیری میان دو بازیکن گچساران و سپاهان جریان بازی اندکی متوقف شد که از هر دو بازیکن خواسته شد تا به یکدیگر دست دهند و بازی ادامه یابد، اما بازیکن سپاهان از این اقدام  امتناع کرده و درادامه حرکت ناشایستی را به سمت تماشاگران انجام داد.

در ادامه تماشاگران نفت هم بطری آب به داخل زمین پرتاب کردند و تیم سپاهان دیگر به بازی برنگشته و بازی نیمه تمام باقی ماندکه در پی اتفاقات هفته اخیر لیگ برتر هندبال بین تماشاگران و بازیکنان دو تیم نفت و گچساران و فولادمبارکه و نیمه تمام ماندن این بازی کمیته انضباطی این فدراسیون تشکیل جلسه داد. 

بر اساس رای صادر شده نتیجه بازی تیم های نفت و گاز گچساران و  فولاد مبارکه سپاهان ۱۰ بر صفر به نفع تیم نفت و گاز گچساران اعلام شد.

همچنین بازیکن خاطی تیم هندبال فولاد سپاهان  از همراهی در  ۳ بازی در رقابت های لیگ برتر محروم شد و سرمربی این تیم نیز یک جلسه از همراهی تیم سپاهان محروم شدو همین طور باشگاه هندبال سپاهان به پرداخت جریمه نقدی ۵۰ میلیون ریالی ملزم شد.

تیم هندبال نفت و گاز گچساران نیز با محرومیت یک بازی از حضور تماشاگر و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال مواجه شد.

این درحالی است که دیدار معوقه از هفته نخست رقابت های لیگ برتر هندبال مردان جمعه ۵ آبان ماه بین دو تیم پتروشیمی مارون و نفت و گاز گچساران برگزار خواهد شد وطبق اعلام کمیته مسابقات فدراسیون هندبال این دیدار معوقه ساعت ۱۶ به میزبانی شهرستان گچساران و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در سال جاری با حضور هشت تیم نفت و گاز گچساران، پتروشیمی مارون، هپکو اراک، صنعت مس کرمان، کبیر موتور کازرون، سنگ آهن بافق، نیروی زمینی تهران و فولاد مبارکه سپاهان پیگیری می‌شود.

رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور که از ۳۰ شهریور سال جاری آغاز شده و براساس برنامه زمانبندی تا پیش از پایان سال ۹۶ به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها