نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. مهر 1396 - 9:06
سرمربی هندبال نفت و گازگچساران گفت:هفته آینده بازی حساسی مقابل سپاهان در پیش رو داریم ،این تیم یکی از تیم های صاحب سبک هندبال ایران می باسد که امیدواریم بتوانیم با حمایت تماشگران عزیز گچسارانی این تیم را شکست دهیم و به روند روبه رشد خود ادامه دهیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مهدي آزاد منجيري سرمربی تیم هندبال نفت وگاز گچساران بعد از برد شیرین تیمش مقابل نیروی زمینی ارتش  در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی ،گفت:بازی  خوبی را امروز شاهد بودیم اگر روند امتیاز گیری تیم ها در طول مسابقه را مشاهده کنید متوجه افت وخیز زیاد بازی خواهید شد.

وی ادامه داد :در دقایق ابتدایی مسابقه حساب شده و طبق تاکتیک های از قبل تعیین شده پیش رفتیم اختلاف را به پنج گل رساندیم که متاسقانه بعد از اینکه اختلاف را در نیمه اول زیاد کردیم بازیکنان مقداری وارد کارهای انفرادی شدند و نیمه اول را اختلاف فقط یک گل به پایان رساندیم .

سرمربی هندبال نفت وگاز اظهار کرد :در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم که به همان روال ابتدایی مسابقه بازی کنند و تمرکز خود را از دست ندهند که خداراشکر با همت بچه ها و نظم تیمی اختلاف را به هشت برسانیم .

منجیری گفت :در دقایق پایانی نیمه دوم وقفه ایجاد شده در بازی مقداری باعث شد تمرکز خود را از دست دهیم و تیم حریف با یارگیریهای فشرده خود احتلاف را به حداقل رساندند در نهایت توانستیم یک برد دیگر در کارنامه خود ثبت کنیم که این برد شیرین را به هواداران خونگرم و مردم گچساران تقدیم می کنم .

سرمربی نفت وگاز در خصوص اتفاق به وجود آمده در دیدار امروز افزود :متاسفانه یعد از اعتراض سرمربی حریف و اخراج وی از زمین مقداری جو متشنج شد و تماشاگران نیروزمینی به مسایل غیرورزشی آوردند که امیدواریم اینگونه رفتارهای غیرورزشی را در هیچ یک از سالن های کشور شاهد نباشیم.

وی در ادامه از حمایت اعضای تیم واترپلو در طول جریان بازی تقدیر تشکر کرد و گفت :از کادرفنی و بازیکنان تیم واترپلو نفت وگاز كه در سالن هندبال پادگان جی ارتش حضور یافتند و تا لحظه آخر تیم را تنها نگذاشتند تقدیر و تشکر می کنم .

منجیری آزاد در پایان تصریح کرد : هفته آینده بازی حساسی مقابل سپاهان در پیش رو داریم ،این تیم یکی از تیم های صاحب سبک هندبال ایران می باسد که امیدواریم بتوانیم با حمایت تماشگران عزیز گچسارانی این تیم را شکست دهیم و به روند روبه رشد خود ادامه دهیم .

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها