نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. مهر 1396 - 22:18
تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در ادامه روند رو به رشد خود توانست حریف اصفهانی خود را گلباران کند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروز هفته پنجم لیگ برتر واترپلو با برگزاری سه دیدار پیگیری شد که در این هفته دانشگاه آزاد با قرعه استراحت روبرو شد.

در نخستین دیدار این هفته تیم واترپلونفت و گاز گچساران پذیرای نماینده اصفهان بود.این دیدار از ساعت 15 دراستخر مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان برگزار شد و تیم میزبان موفق شد با نتیجه 19 بر 5 میهمان خود را از پیش رو بردارد و 2 امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

درادامه این رقابت ها ودرحساس ترین دیدار این هفته دو تیم تهرانی سایپا و نیروی زمینی ارتش در مقابل هم به آب زدند که این دیدار پایاپای و نزدیک در پایان با نتیجه 12 بر 10 به سود سایپا به پایان رسید تا این تیم تا این هفته تمام دو امتیاز های خود را کسب کرده باشد.

در آخرین دیداراین هفته نیز که در امیدیه پیگیری شد،تیم نفت امیدیه و نوفلاح در استخر این شهر مقابل هم صف آرایی کردندکه تیم  میزبان موفق شد در ادامه نوار پیروزی های خود یک پیروزی خانگی دیگر کسب کند و با نتیجه 16 بر 6 نوفلاح را شکست دهد.

شاگردان جوان و با انگیزه اسد بهمنی آزاد در تیم نفت و گازگچساران با شکست نماینده اصفهان به دومین برد فصل خود دست پیدا کنند.نفتی های گچساران هفته آینده 21مهر ماه در تهران به مصاف نوفلاح این شهر می روند .

انتهای پیام/م

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

سلام.مطالب سایت عالیه.ممنون از سایت مفید شما.موفق باشید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها