نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. شهريور 1396 - 16:28
تاجگردون نوشت:خوشبختانه در اين دور در تعيبن استاندار تلاش های متضاد در استان و تهران صورت نگرفت و بحث های پوشيدن كت و شلوار برای تعيين استاندار موضوعيت نداشته و اجحاف بر اين وحدت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در یادداشتی در خصوص چگونگی انتخاب استاندار جدیدکهگیلویه و بویراحمد نوشت:

به نام خدا
جهت استحضار مردم شريف استان كهكيلويه وبويراحمد و رسانه هاي محترم در خصوص تعيين استاندار جديد استان

– همچنانكه قبلا موكدا اعلام گرديد نمايندگان استان و اكثريت قريب به اتفاق موافقين دولت و اصلاحات اعتقاد داشتند در صورت تمايل بر ماندن جناب دكتر خادمي توسط خود و يا دولت، مجمع نمايندگان همچون گذشته با او همكاري داشته و رضايت كامل از عملكرد مطلوب ايشان دارند.

– بعد از اينكه ايشان و دولت به اين جمع بندي رسيدند كه ضرورت بر ارتقاء ايشان است در اين مسير همكاري كرده و در اين زمينه نيز تلاش كردند.

– قبل از تعيين استاندار وظيفه خود مي دانستيم از مشورت و راهنمايي راهبردي برخي از سياسيون محترم منجمله برادر ارجمندم جناب سيد باقر موسوي استفاده كرده و به همين منظور خدمتشان رسيده و از رهنمودهاي راهبردي آنان استفاده كرديم.

– خوشبختانه در اين دور در تعيبن استاندار تلاش هاي متضاد در استان و تهران صورت نگرفت و بحث هاي پوشيدن كت و شلوار براي تعيين استاندار موضوعيت نداشته و اجحاف بر اين وحدت است و استان عزيز ما شايد تنها استاني بود كه بدون دغدغه و حاشيه استاندارش تعيين گرديد كه در نوع خود بي نظير است.

– جناب دكتر احمدي اگر چه از دوستان ١٠-١٥ ساله اينجانب است كه در دوره نهم افتخار همكاري با ايشان را در كميسيون داشتم و درد مناطق محروم همراه با نگاه علمي به حل مشكلات را دارد ولي يقين دارم رفتار معتدلانه ايشان آينده روشني براي استان را ورق خواهد زد و بدانيم اين تصميم همراه با توافق و عنايت ويژه دولت محترم صورت گرفته و قطعا اين توافق بر توسعه استان موثر است.

– در انتها از همه دوستان و مردم شريف بالاخص سياسيون ، فعالين اقتصادي ، ائمه محترم جمعه و موثرين بر جامعه و نيز مردم شريف به عنوان برادركوچک و وكيل شما كه قطعا تلاشم در كنار ديگر همكاران عزيزم در مجلس شوراي اسلامي در راستاي توسعه و بالندگي استان است درخواست دارم اين آرامش و وحدت را قدر بدانيم و استان را آماده يک دوره ديگر چهارساله برای كار و تلاش بكنيم.

غلام رضا تاج گردون

وکبل مردم

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها