نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. شهريور 1396 - 17:08
جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد می گویند:بعد از مرحوم "خواجه زاده" ما دانشجویان هم یتیم شدیم ،مدیریت دانشگاه آزاد الان دست به کار عجیبی زده و دانشجویان خوابگاهی را که تنها ده روز مانده به آغاز سال تحصیلی جدید به شکل عجیبی بیرون کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،این روزها با نزديک شدن به سال تحصيلی جدید، زمزمه اخراج دانشجويان پسر از خوابگاه های دانشگاه آزاد گچساران بالا گرفته و آنها را نگرانم وضعیت تحصیلی خود کرده است.

دانشجويان پسرساكن خوابگاه پیامبراعظم(ص) دانشگاه آزاد گچساران ضمن ابراز نگرانی شديد از این موضوع، هزينه بالای اجاره مسكن در سطح شهر گچساران و مخالفت خانواده ها با سكونت در منازل اجاره ای را از دلايل نگرانی خود اعلام كردند.

یکی ازدانشجویان دراین خصوص می گوید:متاسفانه دانشگاه آزاد گچساران طی مدت چند سال اخیر دست به کارهایی زده که باعث کم شدن دانشجویان شده است و در آخرین کار دانشجویان پسر را از خوابگاه بیرون کرده و این دانشجویان غریب و سرگردان در شهر گچساران هستند.

دیگری ادامه داد:مدیریت دانشگاه آزاد چند سال است ظلمی کم سابقه را در حق دانشجویان روا داشته است ،اما هر بار این ظلم ها برای عده ای ملموس بود،به همین دلیل فقط همان عده اعتراض می کردند و بقیه آنها را حمایت نمی کردند؟امروز هم نوبت خوابگاهی ها شده است؛آیا بقیه دانشجویان که خوابگاهی نیستند می خواهند دراین باره همچنان سکوت کنند!

یکی از دانشجویان می افزاید: بعد از مرحوم خواجه زاده درواقع ما دانشجویان هم یتیم شدیم،مشکل ما پول نیست مشکل ما امنیت است و خانواده هایمان در صورتی گذاشتند بچه هاشون بیان گچساران تحصیل کنند،بخاطر خوابگاه بود.

دیگری می گوید:برای اجاره منزل پیش چندتا بنگاه املاک و مستقلات رفتم که گفتند:"به دانشجو جماعت خونه اجاره نمی دهند وفقط باید رهن کنید" که در اینصورت ماچندنفر بایدجمع شویم که یه آپارتمان 60متری را ۲۵ میلیون تومان رهن کنیم؟.

دیگری بیان می کند: بعد از برداشتن سرویس ایاب و ذهاب و سلف دانشگاه که بچه ها اعتراض فروانی درگذشته به این موضوعات کرده بودند،مدیریت دانشگاه آزاد الان دست به کار عجیبی زده و دانشجویان خوابگاهی را که تنها ده روز مانده به آغاز سال تحصیلی جدید به شکل عجیبی بیرون کرده است.

اسدالله ملک زاده رئیس دانشگاه آزاد واحد گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص مشکلات این دانشجویان گفت:تا قبل از ریاست بنده در دانشگاه آزاد هیچ خوابگاهی برای پسران وجود نداشت که بعدها دو واحد از خوابگاه دانشگاه را به دانشجویان دولتی دانشکده نفت و گازواگذار کردیم.

وی افزود:این دو واحد خوابگاهی که درحدود200نفر ظرفیت داشت ،170نفر را دکتر شکاری ریاست دانشکده به دانشجویان نفت و گاز اختصاص می دادند و ما هم 30نفر باقیمانده را به دانشجویان خودمان اختصاص می دادیم.

ملک زاده اظهارکرد:در حال حاضر دکتر شکاری محل جدیدی را به عنوان خوابگاه دانشجویان دانشکده نفت و گاز در نظر گرفته و گویا خوابگاه دانشجویانش را به محل دیگری انتقال داده است.

رئیس دانشگاه آزاد گچساران،اظهارکرد:به دانشجویان خوابگاهی دانشگاه آزادپیشنهاد دادیم که اگربرایتان مقدور است در سطح شهر منزل اجاره کنید که خیلی ها هم استقبال کردند و بنده بازهم تاکید کردم که اگر هم دانشجویان مکان مناسبی برا اقامت پیدا نکردند بنده موظف هستم که دانشجویانم را در خوابگاه دانشگاه هر طوری که شده سرویس دهم.

وی افزود:درحال حاضر تعداد دانشجویانی که تمایل به اقامت در خوابگاه دانشگاه آزاد را دارند در حدود 40نفر هستند که باید در این خصوص مبلغی به عنوان ودیعه بگذارند.

ملک زاده تصریح کرد:در این زمینه چند تن ازدانشجویان به بنده مراجعه نمودند و خدمتشان عرض کردم که مبالغی به عنوان ودیعه تقبل نمایند و این درحالی است که تلاش دارم که مشکلات دانشجویانم را مرتفع کنم.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات ایاب و ذهاب دانشجویان ،گفت:در این خصوص با دراختیار گذاشتن 6 دستگاه سرویس برای ایاب و ذهاب دانشجویان این مشکل نیز مرتفع شده است.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها