نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. شهريور 1396 - 18:55
تاجگردون گفت: رئیس ورزش و جوانان گچساران از نبود امکانات و کارهای عمرانی می‌نالدو این درحالی است که تعداد 70 نفر از کارمندان محیط زیست دنا حقوق خود را از اعتبارات عمرانی گچساران دریافت می‌کنند که ما نیز مخالف این برنامه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ظهرامروز در نشست بررسی مشکلات حوزه ورزش گچساران که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویهوبویراحمد سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: پذیرش انتقادپذیری در جامعه نعمت بالایی است ومدیران باید در زمینه ورزشی انتقادات را پذیرا باشند.

وی افزود:  اگر بخواهیم خدمت کنیم بایدحرف‌ها و نظرات دیگران را هم بشنویم در استان کهگیلویه و بویراحمد مدیران در جمع کردن و رفع مشکلات تبحر ندارند و از فرصت‌های به دست آمده نمی‌توانند به نحو احسن استفاده کنند.

وی با اشاره به حضور وزیر ورزش در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سفر وزیر ورزش هیچ سودی برای استان نداشت چرا که نیمی از وقت وزیر صرف جابه جایی و عبور از گردنه‌ها شد.

تاجگردون با اشاره به یکی از معضلات ورزشی در این شهرستان گفت: مشکل در مدیریت اماکن ورزشی این شهرستان است و به تفکیک باید برای اداره ورزش مشخص شود به دست چه کسانی و چگونه اداره می‌شوند.

نماینده گچساران و باشت تصریح کرد: مبلغ 10 میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش تخصیص داده شده، که از این مبلغ 2 میلیارد تومان برای تکمیل اماکن ورزشی آموزش و پرورش گچساران اختصاص داده شده است که باید تخلفات پروژه‌های عمرانی در سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گیرد.

وی گفت: چند سالی است که ساختمان‌های ورزشی آموزش و پرورش رهاشده است که در سه سال  آینده باید اماکن ورزشی آموزش و پرورش گچساران به مرحله بهره‌برداری برسد.

تاجگردون افزود: رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران از نبود امکانات و کارهای عمرانی می‌نالدو این درحالی است که تعداد 70 نفر از کارمندان محیط زیست دنا حقوق خود را از اعتبارات عمرانی گچساران دریافت می‌کنند که ما نیز مخالف این برنامه هستیم.

نماینده مردم گچساران و باشت در ادامه افزود: امسال اعتباراتی برای ساخت خوابگاه ورزشکاران اختصاص داده شده و این خوابگاه در کنار سالن تختی احداث خواهد شد.

تاجگردون اظهارکرد: با توجه به کارهایی که صورت گرفته اما هنوز نرخ بیکاری در گچساران پایین نیامده است و این در حالی است که بانوان گچسارانی و فرزندان این شهرستان دارای مدارک عالی تحصیلات هستند که با وجود این تعداد جویای کار خودبخودنرخ بیکاری را بالا می برد.

وی گفت: سالن اختصاصی و استخر برای بانوان گچسارانی در این شهرستان لحاظ شده است و اماکن ورزشی، مدت قرارداد و درآمدی که از این اماکن حاصل می‌شود باید مشخص شود.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها