نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. شهريور 1396 - 15:44
رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد از کشته و زخمی شدن هفت نفر در اثر تصادف دو خودروی سواری در محور ارتباطی گچساران-بهبهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ "تباشیر" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ساعتی پیش در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تصادف در کیلومتر 45 گچساران به بهبهان، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی درخصوص تصادف یک دستگاه خودروی سواری زانتیا با یک دستگاه خودروی سواری پراید افزود: ماموران بعد از حضور در محل حادثه اعلام داشتند در این سانحه متاسفانه چهار سرنشین خودروی پراید و یک سرنشین خودروی زانتیا به علت جراحات وارده در دم فوت و دو نفر از سرنشینان دیگر این خودرو نیز مجروح شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه تجاوز به چپ از سوی راننده خودروی  زانتیا بوده است.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تاسف از وقوع این حادثه ناگوار در پایان به همه رانندگان  توصیه کرد: در هنگام رانندگی در محورهای مواصلاتی سرعت مطئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی خود داری کنند ودر مواقع  خستگی و خواب آلودگی استراحت  کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها