نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. شهريور 1396 - 7:36
تاجگردون در صفحه اینستاگرامش نوشت: اميدوارم مسئولين امنيتی شهرستان و استان در اسرع وقت نسبت به شناسائی عاملين جنايت اقدام و برخورد كنند و اين لكه ننگ ناامنی در اين قسمت از شهر را آسيب شناسی و برخورد كنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص سرقت مسلحانه از یک طلافروشی درخیابان بلادیان گچساران در صفحه اینستاگرامش نوشت:سرقت مسلحانه همراه با جنايت از دست دادن دو عزيز همشهری ومحترم. اول اميدوارم مسئولين امنيتي شهرستان و استان در اسرع وقت نسبت به شناسائي عاملين جنايت اقدام و برخورد كنند و اين لكه ننگ ناامني در اين قسمت از شهر را آسيب شناسي و برخورد كنند.

دوم به خانواده عزيز از دست رفته مان تسليت عرض مي كنم و اگر خبر درست باشد همه مردم بخصوص قديميها همه اندوهگين هستند. سالي يكي دو بار در مغازه خدمتش ميرسيدم. اهل شوخي بود و مزاح و امسال نوروز هم كه عيدديدني خدمتش رسيدم گفت يه عكس يادگاري با هم بگيريم و گرفت البته دو سه سالي بود كه از يه درخواستي كه داشت نگران بود و به نظرم شهرداري هم در حق و درخواستش تبعيض قائل ميشد. به هر حال از بچگي چهره خوب شهرمان بود. خدا رحمت كند.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها