نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. تير 1396 - 14:51
امام جمعه گچساران گفت:قراری بودبنام برجام که چندین سال ،هزاران ساعت نفر کار و هزاران میلیارد هزینه شد،قرار بود قانونی و منطقی هرکشوری مستقل برای خودش طبق قانون تصمیم بگیرد،اما روز به روز تحریم ها بیشتر و قلدری و قدرت نمایی دشمنان بیشتر شد و متاسفانه ما هنوز هم می گوییم برجام.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت السلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به سالروز شهادت صادق آل محمد(ع)گفت:مقام معظم رهبری نسبت به وظیفه در بحث درس گیری از امام صادق(ع) فرمودند:"اولین درس برای ما باید استمرار جهاد و مبارزه خستگی ناپذیر باشد".

وی درادامه با اشاره به فشارها ، تهدیدها و تحریم های جدید دولتمردان آمریکا افزود:قراری بودبنام  برجام که چندین سال ،هزاران ساعت نفر کار و هزاران میلیارد هزینه شد،قرار بود قانونی و منطقی هرکشوری مستقل برای خودش طبق قانون تصمیم بگیرد،اما روز به روز تحریم ها بیشتر و قلدری و  قدرت نمایی دشمنان بیشتر شد و متاسفانه ما هنوز هم می گوییم برجام.

حجازی تصریح کرد:یک ضرربزرگی که در برجام نصیب ما شد این است که دشمنان ما از اسرار ما اطلاع پیدا کردند و درحالی که هیچ ثمره ای برای خودمان نداشت و بنازم فرمانده سرفراز سپاه کشور را که درمقابل دشمن رسما اعلام کرد که اگر بنا باشد تحریم های آمریکایی ها ادامه پیدا کند تا عمق هزار کیلومتر از ایران اسلامی تمام منافع آمریکا را به خطر خواهیم انداخت.

امام جمعه گچساران گفت:ما قرآن داریم که  می گوید باید فرد مسلمان سربلند باشد و با قدرت برخورد نماید،اسلام باید قدرت نمایی کند در حالی که همچنان در این موارد ذلیلانه و ضعیفانه برخورد می کنیم.

وی افزود:امروز دشمنان با کمال پررویی می گویند ایران درسوریه و عراق در حال جای پا باز کردن است که به ضرر دوستان ماست درحالی که خودشان امثال داعش ها را بوجود آورده اند بعد ایران را که از مظلوم دفاع و حمایت می کندمتهم می کنندکه ایران حامی تروریست و ناقض حقوق بشراست.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:جریان فلسطین مظلوم هیچگاه نباید به فراموشی سپرده شود و این نکته بسیار مهمی است اندیشمندان بلاد اسلامی توجه کنند و همه کشورهای اسلامی با قدرت و انسجام مسئله فلسطین موضوع اصلی برای نابودی رژیم صهیونیستی باشد.

حجازی درادامه با اشاره به دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه(س) گفت:این روزخجسته به عنوان روز دختر نامگذاری شده است یعنی برای دخترانمان حرمت و احترام قائل شویم و توجه ویژه  به آنهاداشته باشیم.

وی تاکید کرد:مومن کسی است که وقتی دختر بالغ در خانه دارد مدام حواسش جمع باشد و از خطرات نجاتش بدهد و تشریفات بی جای مراسمات عروسی و بارهای سنگین را کم کنیم و اجازه بدهیم هزینه های ازدواج کم شوند.

 امام جمعه گچساران با اشاره به آغاز هفته حج گفت:همه ما با حکام سعودی عملا معلوم شدکینه داریم آنها دشمنان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)هستند و در حقیقت دشمن بشریت ، عزت و شرافت مردم هستند.

وی افزود:بنابراین دشمنی ما با آل سعود جای خود دارد اما حج واجب عینی است و بر فردی که مستطیع شد واجب عینی است و در مواردی برخی می گویند چرا باید پول را به حلقوم دشمنان بریزیم که باید گفت به حمدالله بهترین امکانات در اختیار حجاج ایرانی است در تمامی زمینه ها، که خود این موضوعات هزینه لازم دارد و اینگونه نیست که ما پول به حلقوم دشمن بریزیم.

حجازی تصریح کرد:حج یک تکلیف شرعی است و واجب است پس تلاش کنیم به حج اهمیت بدهیم و با عنایت امام زمان(عج) با تدبیر یاد مردم عربستان بدهیم که حکامشان عرضه ندارندکه ان شاءالله این مانع از سر راه برداشته شود.

امام جمعه گچساران درادامه با اشاره به برگزاری اولین نماز جمعه پس از انقلاب در سال 58 به امامت آیت الله طالقانی ،افزود:نماز جمعه یعنی جایگاه قدرت نشان دادن به دشمن،نماز جمعه سنگر بسیار قرص و با صلابتی است که باید از تریبون نماز جمعه دشمن به ذلت کشانده شود بنابراین تقویت نماز جمعه یعنی تقویت ملت.

وی تصریح کرد:گاهی اوقات افرادی مملکت را تفسیر به دوقطبی می کنند قطب اکثر و اقل،و مقام معظم رهبری به آن آقا فرمودند که بهتر است وارد عرصه انتخابات نشوید چراکه ممکن است جامعه دوقطبی شود اما امروز برخی ها رسما از تریبون ها اعلام می کنند دوقطب اکثرو اقل.

حجازی افزود:به این آقابان می گویم که اینجور رفتارها سبب ایجاد کینه و اختلاف بین ملت می شود و اگر لازم شد کسی حرفی بزند آن موقع می گویند اکثرها چند گروه بودند که گروهی که وعده های آنچنانی دادند و خلاف وعده شد و گروهی دیگر آنهایی که طبق گزارش شورای نگهبان برخی از ادارات رسما ستاد انتخاباتی بودند.

وی افزود:گروهی دیگر تعرفه هایی که بین مردم نرفتند و در جاهای دیگر ماندند و گروهی دیگر هم بودند که نیت نامیمونی داشتند که رای دادند و رای آنها حقیقتا اعتبار ندارندچرا که آنها رای دیگری دادند و درواقع آنها اقل هستند.

امام جمعه گچساران افزود:فعلا صبر می کنیم شاید آقایان عذرخواهی کنند که اگر نکنند آن موقع اقل را برایشان معنا می کنیم که امیدوارم چنین موضوعی پیش نیاید در غیر این صورت بدانند که اکثر ملت ایران هستندو اقل آن آرایی بسیار محدود و اندکی است که نیت شوم داشتند و به شما رای دادند که فاقد اعتبار هستند که ان شاءالله خداوند به آقایان تقوا بدهد که از خواب غفلت بیدار شوند و به شعارهایشان عمل کنند.

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

چه بکنیم که هنوز امثال این آقا جای شکستشون توی انتخابات 29اردیبهشت درد می کنه. ناچارن اینطور بگن. خدا بهشون صبر و آرامش بده. الهم اشفع کل مریض
من دیگه حرفی ندارن
جناب حجازی یکم دقت کن بعد صحبت کن

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها