نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. تير 1396 - 9:07
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از آغاز ثبت نان دوره دانش افزایی مربیان فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی این باشگاه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد حبیبی نژاد با اعلام این خبر افزود: مربیانی که دارای مدرک مربیگیری معتبر هستند از استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند با هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران هماهنگی و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

حبیبی نژاد هدف از برگزاری این دوره دانش افزایی را بالابردن سطح علمی مربیان فوتبال فعال در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و افزود: با توجه به وجود مربیان بسیار در سطح استان نیاز به دوره دانش افزایی در این سطح احساس می شد که با همکاری هیئت فوتبال استان و شهرستان و به میزبانی باشگاه نفت وگاز گچساران با حضور اساتید برجسته مرتضی محصص و فریدون معینی برگزار می شود.

وی افزود: این دوره یک روزه روز چهارشنبه چهارم مرداد96 برگزار می شود و علاقمندان می توانند با شماره 09397428715 هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران تماس حاصل فرمایند و در این دوره ثبت نام کنند. رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران تاکید کرد: کلیه مربیان جهت ثبت نام بایستی فتوکپی آخرین مدرک مربیگری خود را به هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران ارائه دهند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها