نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. تير 1396 - 8:11
داریوش یزدی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران یک فصل دیگر در سمت خود ابقاء شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، داریوش یزدی که پیش از این نیز سرمربیگری تیم های استقلال اهواز، نفت مسجد سلیمان وبازی در تیم های استقلال تهران و خوزستان را در کارنامه خود داشته در فصل گذشته توانست تیم نفت وگاز گچساران تا مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال بالا برده و این تیم را به عنوان پدیده جام حذفی معرفی کند.

وی در فصل گذشته لیگ دسته دوم توانست با تیم نفت و گاز گچساران رتبه دوم خط حمله فوتبال ایران را از آن گچسارانی ها کند و چندین بازیکن بومی فصل گذشته این تیم به تیم های لیگ برتری راه پیدا کردند.

یزدی به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری تیم نفت و گاز گچساران در میان سایر گزینه ها توانست با این باشگاه به توافق نهایی برسد و یک فصل دیگر سکان هدایت این تیم لیگ دسته دومی اما با قدمت و ریشه 50 ساله را برعهده گیرد.

وی همچنین گزینه اصلی سرمربیگری تیم های اروند خرمشهر، استقلال اهواز، بعثت کرمانشاه و  به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی جوانان ایران و پیشنهاد دستیار ویسی در تیم استقلال خوزستان لیگ برتری را پس از پایان فصل 96-95 داشته که در این میان باشگاه نفت و گاز گچساران را برای ادامه همکاری پذیرفت.

امید است در فصل جدید لیگ دسته دوم ، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بتواند با هدایت این سرمربی نام آشنای فوتبال ایران درخشش خوبی در سطح فوتبال کشور داشته باشد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها