نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. تير 1396 - 14:39
امام جمعه گچساران گفت: آقای استاندار جواب بدهید چرا دست از سر مصلای گچساران برنمی دارید؟،نمی خواهیم کمک بکنید و دست بردارید!امیدوارم این آخرین باری باشد که گلایه می کنم که اگر حل نشد مجبورم اسراری را بگویم که خیلی ها باید بیایند و جواب پس دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به جایگاه ارزشمند سپاه پاسداران در کشورگفت:باید قدر سپاه و بچه های سپاه را دانست که امروز به حمدالله ملت خوب قدر می داند دولتی ها هم باید قدر بدانند.

وی افزود:بدانیم که اگر سپاه و ارتش نباشد و اگر نیروی مقتدر انتظامی و سربازان بی ادعای امام زمان(عج) نباشند نه دولت و نه ملت و نه مملکت هیچ گونه امنیتی نخواهند داشت که باید قدربدانیم و ناسپاسی نکنیم.

امام جمعه گچساران درادامه به مشکلات مصلی این شهر اشاره کرد و گفت:بارها گفته ایم و جلسات متعدد گرفتیم، بارها خواهش و التماس کردیم و به جایی نرسیدیم،باز هم قریب به یکسال است دوباره تکرار می کنم که چرا کار مصلای گچساران تعطیل است؟

حجازی اظهارکرد:اگر پول نیست که خود یک بحث دیگردارد؛می گویند بحث این است که قراردادی که با پیمانکار وجود دارد یک بندش اینچنین است  وبند دیگرش نیز آنچنان است!الان تقریبا حدود 16ماه است که این مصلی کارش تعطیل شده است!.

خطیب جمعه گچساران افزود:یعنی این همه مدت استانی نمی تواند بندی را حل کند و یا نمی خواهد؟کدام است نمی تواند و یا نمی خواهد؟ آقا پول نیست محبت کنیدما را بگذارید همان مس باشیم نخواستم طلا را،آقا ولش کنید نمی خواهیم به مصلی کمک کنید.

وی درادامه خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:آقای استاندار جواب بدهید چرا مصلای گچساران را دست از سرش برنمی داریدنمی خواهیم کمک بکنید و دست بردارید؟وچرا نمی خواهید دست بردارید؟

حجازی گفت:چرا الان به قولی که خودشان می گویند این مسئله یکسال و نیم در استانداری گیر کرده که شخص پیمانکار اینجور و یا آنجور است؟خوب بارها گفته ایم نمی خواهیم و این شخص پیمانکار هر کسی است خداحافظ و مصلی را به مومنین واگذار کنید.

امام جمعه گچساران گفت:چه سری است که دست از مصلی بر نمی دارند؟بارها گفته اند میلیارد میلیارد به مصلی پول داده اند!پس کجاست و پول ها دست چه کسی است؟ و درحالی که از آن طرف شخص پیمانکار می گوید من پول بنزینم را حتی ندارم.

وی افزود:بنابراین آقایان ببخشیدحالا به هر دلیل بنده فعلا امام جمعه هستم  و مصلی مربوط به نهاد نماز جمعه است ،امام جمعه مگر چقدر می تواند تحمل کند، چقدر جلسه بگذارد و چند تا باید واسطه بفرستد که امیدوارم این آخرین باری باشد که گلایه می کنیم که اگر حل نشد مجبورم اسراری را بگویم که خیلی ها باید بیایند و جواب پس دهند.

حجازی درادامه به فرمایشات رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت:بعد از جواب موشکی سپاه به ترقه بازی های داعش بسیاری از تحلیگران دنیا گفته اند این موشکها در حقیقت به اسرائیل، آمریکا و عربستان بود.

وی افزود:آقا در این جلسه فرمودند:"کارتان خیلی عالی بود و خداوند از شما قبول کند این عبادت ماه رمضان است".یعنی دشمن را سرجایش بنشانید اوج عبادت است و فرمودند:" هرچه می توانید روی این موشک کار کنیدو دشمن باید سیلی بخورد".

امام جمعه گچساران درادامه با اشاره به روز عفاف و حجاب ،اظهارکرد:در دوران رضاخان پهلوی که به حرم امام رضا علیه السلام حمله کردند،مردم از حجاب و عفت دفاع کردندو اعتراض کردند و به خاک و خون کشیده شدند.

حجازی تصریح کرد:لازم است از عفت زنانمان دفاع بکنیم و از حرمت باید دفاع کرد امروز برخی هابه حدی درون کشور گستاخ شده اند که حجاب را به سخریه گرفته اند و گاهی مسخره می کنند که باید در برابر این خطرات هوشیار بود.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

جناب حجازی آن زمانی که پیمانکاری را به دهدشتی ها میدادید و دل خوش بودید حالا فکری کنید

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها